Imbakenneth Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 tusen takk for svarene!!! dette blir en konge kveld!!!! få håpe at microsoft viser mye bra i dag Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er det et helt nytt Kameo spill, eller er det bare at Elements of Power får støtte for Kinect? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JOKCjFyDTq8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ang Lifestyle videoen så synes jeg det på godt Norsk ser helt for jævlig tragisk ut...hehe! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er det et helt nytt Kameo spill, eller er det bare at Elements of Power får støtte for Kinect? Jeg vet ikke, men går ut i fra at det er en oppfølger. Kleint. Når mor og far løper og ungene roper.. Håper Kameo blir det første i en rekke spill for den litt mer dedikerte spilleren. Minispill er vel og bra, men det er ikke nok til å få meg til å bruke over 1000,- på Kinect. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bah, må jobbe i kveld. Får håpe konferansen blir lagt ut på nett når den er ferdig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bah, må jobbe i kveld. Får håpe konferansen blir lagt ut på nett når den er ferdig. Det gjør den garantert, så du kan nok få med deg alt når du kommer hjem Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gametrailers, IGN og GameSpot legger ut pressekonferansene, såvidt jeg vet. Håper noen tar det opp i HD. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ang Lifestyle videoen så synes jeg det på godt Norsk ser helt for jævlig tragisk ut...hehe! Dette gjelder stort sett ALLE videoene jeg har sett av Natal/Kinect så langt. Voksne som ser ut som idioter i større grad enn du trenger på f.eks Wii. Eneste virkelig "revolusjonerende" jeg har sett så langt er tech demoen med den lille jenta ved vannpytten på E3 ifjor. Endret 14. juni 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ang Lifestyle videoen så synes jeg det på godt Norsk ser helt for jævlig tragisk ut...hehe! Dette gjelder stort sett ALLE videoene jeg har sett av Natal/Kinect så langt. Voksne som ser ut som idioter i større grad enn du trenger på f.eks Wii. Eneste virkelig "revolusjonerende" jeg har sett så langt er tech demoen med den lille jenta ved vannpytten på E3 ifjor. Vi får håpe at MS viser noen andre type spill ikveld, men er som jeg skrev i en annen post her slik : "Det som er litt skummelt er at selv om spillene som kommer til Kinect ikke er noe jeg har lyst til å spille så kommer jeg til å kjøpe den bare for å kunne bla i menyer på X360 med hendene...huff syke teknofile mennesker som meg har det ikke godt " Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Da er vi i samme båt Blir nok kjøp for meny mulighetene. Er vi heldige har MS noen ess opp i ermet. Jeg krysser iallefall fingrene for ikveld. Edit: Forøvrig spent på hva navnet på den nye konsollen blir. Blir vel ikke 360 Slim... Jeg setter penger på Xbox 180. Endret 14. juni 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ang Lifestyle videoen så synes jeg det på godt Norsk ser helt for jævlig tragisk ut...hehe! så jævlig enig! skulle ønske de bare ga faen i hele det Kinect dritte å kom med et nytt revolusjonerende spill isdete, og la wii få forsette med å gi ut all søppele heller Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=JOKCjFyDTq8&feature=player_embedded Kinect...? Natal var et merkelig navn i seg selv, men navnet Kinect er virkelig toppen av kransekaka. Jeg blir virkelig flau av å se den videoen der... Endret 14. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Da er vi i samme båt Blir nok kjøp for meny mulighetene. Er vi heldige har MS noen ess opp i ermet. Jeg krysser iallefall fingrene for ikveld. Edit: Forøvrig spent på hva navnet på den nye konsollen blir. Blir vel ikke 360 Slim... Jeg setter penger på Xbox 180. Tviler på den kommer til å hete Xbox 180. Mannen i gata kan da tro at det er en nedgradering, og det hadde virket som veldig dårlig markedsføring. Da synes jeg til og med Xbox 360 light høres bedre ut, selv om det kan minne om en lettbrus. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nå er jo ikke det hoved eventen, det der er rettet mot kids som skal se det på tv på tirsdag. Det går på MTV uten reklame i en time. Det er ikke rettet mot presse folk. Det var jo familier som var på det cirkus greiene, så fatter ikke at media klager sånn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har vel noe å gjøre med at presse-folkene ble til "gratis statister" uten at de fikk noe forvarsel. Tror de ble ganske pinlig berørt, og er absolutt ikke postiv PR for MS. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 De fikk valget om å gå, så de ble ikke tvingt. Syntes heller media skal ta om at det er jævlig suspekt at MS sender cirkus greiene samtidig som Sony sin pressekonferanse på MTV. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vel, presse-folk skal jo dekke det som skjer, og det var nok ikke bare en som følte seg tvunget til å bli for å se om det faktisk kom noe intressant. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Natal var et merkelig navn i seg selv, men navnet Kinect er virkelig toppen av kransekaka. Jeg blir virkelig flau av å se den videoen der... Jeg syns ikke Kinect var så ille egentlig. Likte selvsagt Natal bedre, men overgangen var ikke så ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå