Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det ikke i natt den første delen av pressekonferansen til Microsoft skal være? Hvor dem skal vise frem Natal, noen som vet et klokkeslett? Siterer Snorry Bryne. Den begynner klokka 19.00 LA-tid, som er ni timer bak norsk tid. Altså klokken fire på natta norsk tid. Det er ikke sikkert at det vil bli store muligheter til å live-dekke denne - vi vet ikke engang hva som skal fortelles. Men Cirque de Soleil skal visst underholde - og det er fotoforbud. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) På denne siden så står det at det starter imorra kl 18:30, blir litt forvirra her jeg.. EDIT: Takk Bertelsen, får vel bare vente til imorra og se på den linken jeg la over her da. Endret 13. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er like forvirret som deg, jeg har skjønt det slik at det starter i natt, gamer.no har vel skrevet dette, mens Snorre ble spurt om det startet i nattm det virker som han mener det. Men hvis det er så lukket som Snorre Bryne har skrevet er det sikkert ikke store greia for oss. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg kjenner at jeg klør etter å vite hva som blir dette årets Summer of Arcade spill. Nå er det under 24 timer igjen til pressekonferanen til MS begynner! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er like forvirret som deg, jeg har skjønt det slik at det starter i natt, gamer.no har vel skrevet dette, mens Snorre ble spurt om det startet i nattm det virker som han mener det. Men hvis det er så lukket som Snorre Bryne har skrevet er det sikkert ikke store greia for oss. Natal happeningen starter i natt ja, men er ifl majornelson ikke tilgjengelig via noe live strøm. Får lese seg opp på bloggene i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) For dere som er litt forvirret angående tidspunkt så er det som følgende: Microsoft kjører i gang pressekonferanse klokken 04:00 i natt (norsk tid). Det er for min del starten av E3, men sannheten er at Microsoft tjuvstarter. E3-messen starter egentlig i morgen 18:30. Microsoft eventen som starter i natt er forøvrig ikke i E3 sine lokaler heller, og har ingenting offisielt med E3 å gjøre. Endret 13. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lurer litt på om Natal kommer til å hete Wave jeg som ryktet har värt en stund nå...endel pga hva vi ser på klippet her slik http://www.xbox.com/en-GB/e3/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) BAM! Her her vi muligens X360 slim....sexy som juling. EDIT: Project Natal kommer til å hete Kinect, den nye X360 slim har 250gb HDD og Wifi. Endret 13. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Synes den ser nesten like feit ut jeg. Håper å se noen mål. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Det interessante er å få vite hvor mye den kommer til å koste. Men helt ærlig, så ser det bare ut som om bildet er strekt for å få den til å se tynnere ut. Endret 13. juni 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det interessante er å få vite hvor mye den kommer til å koste. Men helt ærlig, så ser det bare ut som om bildet er strekt for å få den til å se tynnere ut. Men ser den så mye tynnere ut da? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes den ser tynnere ut på en måte at proporsjonene blir feil. Virker så mye høyere enn den er bred. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Synes ikke den var så lekker. Wii of PS3 har vist oss at spillkonsoller kan være minimalistiske og rene; håper det er fanart. Har også vanskelig for å tro at det er lukket med tanke på det som står her. The meat’s locked down tighter than the US president’s nuclear go codes. I’ve never seen anything like it. It’s like, Mattrick and two other guys know everything: it’s insane. Forøvrig tror jeg ikke det blir Natals navn, heller. http://www.x2theg.com/2010/06/is-project-natal-new-name.html Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Var en utenlands nettside som hadde en flash animasjon hvor disse bildene er tatt ifra. Kan nevnes at flash animasjonen nå er borte...den kom nok litt for tidlig opp. Flash animasjonen var linka til Xbox.com Jeg tror dette er the real deal. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ser nice ut den der. Men er jo ikke noe vits i å kjøpe en sånn hvis man har en som funker. Men om prisen blir bra, og Natal følger med, så er det noe helt annet. Angående navnet, så kan jo den C-en være en G også? Tror jeg uansett jeg kommer til å kalle den for Natal en god stund Elsker det navnet. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 For et episk, herlig design 100% sikkert kjøp hvis det er final design. Hvorfor bytte navn på Natal? Det blir bare tungvint Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Kinect er jo et ganske kreativt og kult navn det også da I animasjonsvideoen som "kunngjør" av Slim, står det også at den kommer til å ha Wifi EDIT: Video: http://www.youtube.com/watch?v=wxJ16-8KKfw Endret 13. juni 2010 av Amored Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ja ja...det var förste natt med nyheter. Da er det å fölge med imorra og se om det kommer noen heftige spill til Kinect! Endret 14. juni 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Var det ikke så at Fable 3 vil støtte det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Da er det vel så godt som offisielt! Får håpe den gjør et bedre andre- enn førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå