Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

Og når har de sagt det? Aldri sett no som helst svar fra Microsoft at Kinect funker helt fint når du sitter.

Kilder:

VG247-artikkel om temaet

 

Stephen Toulouse@Twitter

"Guys, we're still developing Kinect. I've no idea what ign wrote and am not contradicting. Just saying ive used menus sitting. Calm down. :)"

 

Aaron Greenberg@Twitter

"Yes you can sit or stand with Kinect, depends on the game or experience."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og når har de sagt det? Aldri sett no som helst svar fra Microsoft at Kinect funker helt fint når du sitter.

Kilder:

VG247-artikkel om temaet

 

Stephen Toulouse@Twitter

"Guys, we're still developing Kinect. I've no idea what ign wrote and am not contradicting. Just saying ive used menus sitting. Calm down. :)"

 

Aaron Greenberg@Twitter

"Yes you can sit or stand with Kinect, depends on the game or experience."

 

 

"Used menus sitting". Det er ikke et spill og Aaron Greenberg sier "depends on the game or experience". Jeg har fortsatt mine STORE tvil. Av de spillene som føreløbig har blitt vist er det nok garantert bare meny interfacen som fungerer sittende.

Lenke til kommentar

"Used menus sitting". Det er ikke et spill og Aaron Greenberg sier "depends on the game or experience". Jeg har fortsatt mine STORE tvil. Av de spillene som føreløbig har blitt vist er det nok garantert bare meny interfacen som fungerer sittende.

Ja, men det er jo ikke noe vits i å spille Dance Central eller Kinect Adventures sittende akkurat...

 

EDIT: Har sett på noen videoer av både Kinect og Move nå. Jeg har fortsatt til gode å se noen sitte når de bruker Move.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

eit spørsmål har prøvt dette med å flytte over filer og slikt over på minnepen 16 GB. og det gjekk fint å flytte på profiler, men saves i spill funka dårligt, sikkert på grunn av at det ikkje skal kunne jukses med spill osv, men de e jo kjedeligt vis ein ska ha ny konsol.

 

eller er det så enkelt at eg har gjort feil?

 

 

hva skjedde med savegames da? prøvde tømme en elite i går med minnepenn, virket ikke som det var noe problem med savegames

 

nei de skjedde ingen ting, eg trykka på kopi og det kom opp ein feilmelding om at denne filen ikkje kunne flyttes, prøvte også å flytte saven, men det kom opp samme melding, men som sagt så flytta eg heile profilen over uten problem, men vet ikkje om lagra savedgames føller med.

Lenke til kommentar

men noen går?

har prøvt: mass effekt, de nye splinter cell og arkham asylum som sagt ingen funka:(

kan vel ikkje skada å prøva noen andre, men om eg først skal ha ny box så kan eg vel kjøpe overføringskabel i tilegg

Ja, skal man først bruke 2000-2500 på en ny 360, så er ikke 169kr for en transfer-kabel mye akkurat. Saves-games er jo uerstattelige.

Lenke til kommentar

Er det noen her som faktisk har overført saver fra en 360 til en annen ved bruk av vanlig USB minnepenn? Jeg vurderer en Xbox 360 Slim, men vil selvsagt ikke miste min gamertag, arcade spill eller savegames...

 

Ja, eg har overført game saves og profil frå eit minnekort (512 MB Memory Unit) til ein 16 GB minnepenn. Det gjekk heilt fint bortsett frå ein Halo 3 save som tydeligvis ikkje kan flyttast på. Er vel same problemet som med kopibeskytta game saves enkelte spel har på PS3.

 

Flytta minnekortet mellom Xboxar utan problem, fungerar like godt med USB.

Lenke til kommentar

"Used menus sitting". Det er ikke et spill og Aaron Greenberg sier "depends on the game or experience". Jeg har fortsatt mine STORE tvil. Av de spillene som føreløbig har blitt vist er det nok garantert bare meny interfacen som fungerer sittende.

Ja, men det er jo ikke noe vits i å spille Dance Central eller Kinect Adventures sittende akkurat...

 

EDIT: Har sett på noen videoer av både Kinect og Move nå. Jeg har fortsatt til gode å se noen sitte når de bruker Move.

 

Vel, hvis Dance Central og Kinect ADventures er de eneste spillene til Kinect. Da er det ikke mye vits å kjøpe Kinect sier jeg. Forventer no mer.

Lenke til kommentar

 

Vel, hvis Dance Central og Kinect ADventures er de eneste spillene til Kinect. Da er det ikke mye vits å kjøpe Kinect sier jeg. Forventer no mer.

Det finnes selvsagt flere spill. Men greia med Kinect skal jo liksom være å løfte på ræva bitte litt. Ingen som har vondt av det.

Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå an å spille noen av Kinect-spillene sittende.

 

Da Geoff Keighley spurte Don Mattrick om det ville komme skytespill e.l. med Kinect-støtte sa Don Mattrick at man ikke skal se bort i fra at det kan komme en eller annen Kinect-feature i den typen spill etterhvert. Han brukte det å kaste en granat som et eksempel. Det synes jeg høres bra ut. Fint om de kommer med noe slik.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han brukte det å kaste en granat som et eksempel. Det synes jeg høres bra ut. Fint om de kommer med noe slik.

Det hadde jo faktisk vært dritfett! Å kunne lene seg til forskjellige sider må da også være fantastisk, tenk på slowmotion i Martix-style! :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...