Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SyaMOwkKnvc Kan vel ikke si at det var riktig slik Kinect viste seg å bli Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 At noken kan synst MS sin konferanse var "ok" er for meg ei gåte. Aldri opplevd noke så labert. Er desverre redd Sony sin vert like kjedelig med casual for alle penga. Wii for hardcore ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Turn that frown upside down Haha! EDIT: PS Move-fyren ble ikke like glad for å få en gratis Xbox 360 med 250GB og Wifi. HAHAH TIDNES BLINKSKUDD! Lurer på om gutten var redd for å smile? I frykt for å få sparken fra Sony.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 At noken kan synst MS sin konferanse var "ok" er for meg ei gåte. Aldri opplevd noke så labert. Er desverre redd Sony sin vert like kjedelig med casual for alle penga. Wii for hardcore ? Sony's konferanse fra 06 og Nintendo's konferanse fra 08 begs to differ. Hvis du synes at de konferansene var bedre enn denne så begynner jeg å lure. Jeg synes for øvrig at denne konferansen bydde på en del snacks. Den når ikke opp til MS sine konferanser fra 08 og 09, men den er absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 hvordan vet dere at han er en sony-fyr? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Turn that frown upside down Haha! EDIT: PS Move-fyren ble ikke like glad for å få en gratis Xbox 360 med 250GB og Wifi. Ser ikke helt poenget, er jo mange minst like lite entusiastiske fjes der. Og som Såpe sier, hvordan ser dere at det er en fyr fra Sony? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 At noken kan synst MS sin konferanse var "ok" er for meg ei gåte. Aldri opplevd noke så labert. Er desverre redd Sony sin vert like kjedelig med casual for alle penga. Wii for hardcore ? Må si meg enig her, synes dette var svakere en i 2009 hvor Sony etter min mening kjørte over MS. Ga MS 3 idag, mest pga slim maskinen var så sexy og at dem kommer nå snart. Ellers var resten ikke noe nytt egentlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 I fjor var mye bedre enn i år, ingen tvil om det, men starten var sterk. Black Ops, Halo, Gears of War og MGS: Rising ser alle helt fantastiske ut. Men altfor mye Kinect for min smak. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 hvordan vet dere at han er en sony-fyr? Kjenner han igjen fra PS Move-videoer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når jeg så på lievstreamen på slutten der og det ble filmet i salen der, var han den første jeg la merke til. Det som gjorde det ekstra kostelig er de foran han som reiste seg og klappet og viftet med laptopen sin. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg syns ikke keynoten var så aller verst. Blir vanskelig å toppe fjorårets. Hadde håpet på mer snakk om WP7 i dag. Men men. Jeg skal hvertfall ha Xbox 360 250 GB og Kinect (Kinectimals ftw!) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg ender opp med både Kinect og den nye Xboxen Det er vi nok mange av, selv om jeg kommer til å beholde min røde resident evil box, synd at faceplaten ikke kommer til å passe.:< Pen maskin, "whisper quiet" er ikke helt greia for meg siden min ikke lager så utrolig lyd og jeg har en av de nyeste modellene, men den er så pen. Endret 15. juni 2010 av Puro Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje jeg også investerer i en Xbox nå som den nye modellen kommer. Ser 1000 ganger penere ut en den gamle. Kinect kommer jeg til å avvente, virker ikke helt som tingen for meg. Ser mer ut som den fokuserer på å bli en multimedia-gadget for massene enn en maskin til å spille med. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nytt Kameo? Dette liker vi svært godt. Det originale ble veldig, veldig undervurdert. Rare sin side har ikke endres seg enda, though.. http://www.rare.co.uk/ Rare-siden er oppdatert nå http://www.rare.co.uk/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skulle ønske vi fikk se mer fra Rare enn bare Kinect Sports. Det kan jo umulig være det eneste de har arbeidet med de siste årene. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skulle ønske vi fikk se mer fra Rare enn bare Kinect Sports. Det kan jo umulig være det eneste de har arbeidet med de siste årene. De har jo jobbet med NXE og Avatars i tillegg da, så de har ikke akkurat vært arbeidsledige. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har veldig lyst på den nye box'en, men lurer fælt på hvordan man kan overføre de gamle save-filene på den gamle harddisken til den nye. Memory card? :rolleyes: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har veldig lyst på den nye box'en, men lurer fælt på hvordan man kan overføre de gamle save-filene på den gamle harddisken til den nye. Memory card? :rolleyes: Minnepenn? Er sikkert på grunn av dette, at MS gjorde det mulig å bruke minnepenner til saves? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 1. Kanskje. Venter på tester først. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå