AHoyd Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg synes det kunne være greit med en tråd der brukere kan spørre hvilket av spillene som er best. Fint om dere som svarer begrunner slik at den som spør får et inntrykk av spillet. Jeg starter med: Far Cry 2 v Fallout 3 Har hørt mye bra om begge spillene, og lurer på om det er verdt å kjøpe begge eller om jeg bare skal kjøpe ett av dem. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Fallout 3 helt klart. Men nå er jo det et FPS/RPG bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ok. Split/second eller Blur? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du skal ta det jeg skriver nå med en klype salt, da jeg ikke har spilt noen av spillene. Jeg har derimot lest en haug av anmeldelser, og hørt mange snakke om de forskjellige spillene. Av det jeg kan forstå er Split/Second kjempegøy, med eksplosjoner rundt hvert hjørne, og uttallige kule stunts. Derimot gir denne gleden seg etter hvert som man spiller spillet, og man vet hvor de forskjellige powerplays (?) kommer til å hende, og ingenting er overraskende lenger. Det blir til et vanlig bilspill med forventede eksplosjoner. I Blur har de blandet mange lisensierte biler med power-ups som man kan bruke til både offensiv - og defensiv bruk. Blur blir betegnet som en "kart-racer" (a la Mario Kart) bare for et eldre publikum. Der Mario Kart - spillene har uendelig mengder sjarm, har Blur en litt mer realistisk fysikk og flyt på bilene sine. Jeg må også nevne at både Split/Second og Blur ser stilige ut, men at jeg mest sannsynlig ville gått for Blur. Endret 7. juni 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Left 4 Dead vs Left 4 Dead 2 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis en aldri har spilt Left 4 Dead før, anbefaler jeg Left 4 Dead 2. Der har du alt fra det første, bare mer. Et større utvalg våpen (BALLTREEEEEE!), forskjellige typer ammunisjon, litt flere baner og generelt sett MER. Jeg spilte veldig mye L4D da det først kom ut, så jeg kommer alltid til å ha det første som favoritt. For nye spillere, gå for L4D2 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gears Of War og Gears Of War 2? Hos meg så er eneren den soleklare favoritten fordi toeren har de samme feilene fra dag en og 2 år senere, mister våpen så du ikke kan skyte noenting, bare løpe rundt som død kjøttklump klistret på frontruta på en bil, lagg som minner meg som en klokke som tikker, seigere gameplay, men storyen var kun bra av det jeg så i 2eren... Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Helt enig i det du sier, ble veldig skuffet over onlinen til Gears Of War 2. 2-0 til Gears Of War Battlefield Bad Company 2 v Modern Warfare 2 kan jo bli en interessant diskusjon. Endret 9. juni 2010 av FPSgamer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ikke egentlig, Modern Warfare 2 er overhodet ikke verdt prisen når det eneste av betydning man oppnår ved et kjøp er en halvgod fortsettelse (men likevel ikke en avslutning) på historien fra CoD4. På alle andre områder får det grisedeng av BC2, iallefall fra et PC-perspektiv. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bad Company 2 på mp,men Modern Warfare på sp Devil May Cry 3 eller God of War 2? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 devil may cry 3 all the way. MYE bedre story og karakterer som føles mye mer komplette. ikke bare en sint mann som vil ha hevn for det han sjøl har gjort dessuten dante har mange awesome moves og kommentarer i spillet vell red dead redemption eller Grand Theft Auto 4? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tja vanskelig valg. Begge har sine kvaliteter, men jeg må si GTA IV er hakket over for meg ihvertfall. På den andre siden er western stilen meget spennende, og jeg har ikke hatt tid til å fullføre spillet enda. Så jeg vil si at det er et vanskelig valg, men foreløpig anser jeg GTA IV som best. Hvilket spill er best av Heavy Rain og Alan Wake? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Heavy Rain. Spillet virker og er mye mer gjennomført enn Alan Wake. Gameplayet er preget av QTE med variasjon og man blir hele tiden dratt videre inn i spillet, der man vil finne morderen. Spillet har forskjellige slutter og virker svært realistisk. Det å knyte slips i spillet er like artig som i virkeligheten! Alan Wake er utrolig lineært med en utdatert grafikk, og forferdelig mye skyting og forutsigbare fiender. Det hele virker som Pokemon i en ny innpakning. Historien her er forsåvidt grei nok, men jeg skal ikke uttale meg så veldig da jeg bare har kommet til kapittel 5. Eneste som var litt spennende var episodeinndelingen, men dette er ikke nok for å slå Heavy Rain. Hvilket spill som er best er veldig subjektivt, men min stemme går til Heavy Rain, lett! Hva er best av Uncharted 2 og Gears of War 2? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Heavy Rain. Spillet virker og er mye mer gjennomført enn Alan Wake. Gameplayet er preget av QTE med variasjon og man blir hele tiden dratt videre inn i spillet, der man vil finne morderen. Spillet har forskjellige slutter og virker svært realistisk. Det å knyte slips i spillet er like artig som i virkeligheten! Alan Wake er utrolig lineært med en utdatert grafikk, og forferdelig mye skyting og forutsigbare fiender. Det hele virker som Pokemon i en ny innpakning. Historien her er forsåvidt grei nok, men jeg skal ikke uttale meg så veldig da jeg bare har kommet til kapittel 5. Eneste som var litt spennende var episodeinndelingen, men dette er ikke nok for å slå Heavy Rain. Hvilket spill som er best er veldig subjektivt, men min stemme går til Heavy Rain, lett! Hva er best av Uncharted 2 og Gears of War 2? Jeg kommer til å bli hengt nå men jeg syntes att Gears Of War 2 er ett bedre spill en Uncharted 2 men det er nesten tullette med sånne quizz da meningene er delte. Men siden vi er inne på det lurer jeg på hva som er best av GT eller Forza Endret 14. juni 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Meningen med tråden er vel kanskje for å se spillet fra en annen side, men om du ikke begrunner så blir det veldig vanskelig for folk å se det negative eller positive som dem ikke har lagt merke til. GT over Forza da hele spillet er mer gjennomført. GT5 kommer nok til til å slå fremtidge Forza spill, men om det ikke gjør det. Så er jeg skuffet. Den som lever får se Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva blir neste "vs" bebeluv? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skulle ønske jeg hadde en magisk glasskule for å se om GT5 tar tilbake racingtronen fra Forza men for å utdype litt om hvorfor jeg rater Gears Of War 2 over Uncharted 2. Uncharted 2 vinner på ett felt, det grafiske da denne så og si er uslålig men taper en del i mine øyne da gameplayet ikke står i stil til resten, er på en måte sånn at U2 prøver å være mange sjangre i en pakke og det hadde vært utrolig bra om dette var godt laget men jeg syntes det er dårlig laget. Gears of War 2 vinner en del på att det er en type sjanger spill som ikke prøver å blende inn så mange andre. Syntes historien og rolleasemblet er bedre i Gears enn i U2. Jeg velger å utelukke nettbiten til begge siden jeg ikke har testet noen av de så kan liksom ikke uttale meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Saints row 2 definitivt, et veldig gøy og artig spill. Modern warfare 2 eller bad company 2? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bad Company 2. Ut ifra multiplayer vel å merke. Faktorer som mye større realisme, få problemer med cheaters, gameplay som fremhever teamplay (selv om det kan bli enda bedre..) og ikke minst ingen easy wins. No nukes. Du trenger ikke lvle opp masse perks og annet fjoll for å ha muligheten til å spille bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå