2maz_InnleggNO Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg får ikke byttet minnekort. min htc desire registrerer ikke det nye kortet Lenke til kommentar
Albena Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Wow Jeg hater dette problemet. Jeg har samme problemet 4 måneder siden og jeg skulle bytte minnekortet med en annen modell Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Dersom dere tar en titt i menyvalget under "innstillinger" , som heter "lagring på sdkort og telefon" og deretter kikker litt i menyen. Da vil dere finne et menyvalg som heter "avmonter / løs ut minnekort." kryss av på denne, slå av telefonen, ta ut minnekortet, sett inn nytt minnekort, og prøv nå. Et minnekort i disse telefonene skal ikke bare taes ut direkte. Slik jeg har forstått det må man altså på forhånd fortelle programvaren at man vil ta ut minnekortet. Håper muligens dette hjelper. Endret 17. juni 2010 av Atle Lenke til kommentar
2maz_InnleggNO Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 takk for all hjelp, har nemlig prøvd å trykke: avmonter minnekort dvs. et 4gb minnekort som satt i telefonen da jeg kjøpte den, men jeg fikk ingen melding da jeg satte inn et 16gb minnekort. har og så prøvd å kopiere alle data som var på det minnekortet som satt i telefon over i det nye, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå