Gå til innhold

Controllere synker ikke med xboxe'en (360) Fått ny etter rep, samme problem!

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal prøve og ta dette kort... :)

Det hele startet med at ingen controllere (testet 4stk) ville synke med xboxen. Ja, jeg har trykket på synk knappen på boxen & controllern. Men, dette hjalp ikke... Se på liten video her

Bestilte rep. av xbox... sente den inn... fikk den tilbake på mandagen med et standard brev, at de hadde byttet ut xboxen.

Plugget det inn, men samme problemet! :(

Har idag vært hos en kamerat, med alt utstyret mitt og testet hos han... og der virket boxen min 100%! :huh:

Jeg har boxen min ved siden av tven her hjemme, der er modemet fra GET + ruter + mange ledninger til tv, hjemmekino etc...

Prøvde og flytte xboxen på andre siden av tv benken uten hell... <_<

Noen som har noen tips?????

Endret av haze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en av de ladekablene til Xbox kontrollerene? Da er det bare å koble dem i en-for-en så vil alle synkronisere seg opp helt fint. Om det ikke virker vet jeg dessverre ikke hva du kan finne på. Har selv hatt noen små problemer her og der med at kontrollerne ikke vil synkronisere seg, men det har alltid gått bra etter noen forsøk.

Lenke til kommentar

Har du en av de ladekablene til Xbox kontrollerene? Da er det bare å koble dem i en-for-en så vil alle synkronisere seg opp helt fint. Om det ikke virker vet jeg dessverre ikke hva du kan finne på. Har selv hatt noen små problemer her og der med at kontrollerne ikke vil synkronisere seg, men det har alltid gått bra etter noen forsøk.

Jeg har sånn ladesett ja, men det hjelpe rikke og bruke ledning. :(

bare å prøve flere ganger, plutselig går det, har hatt samme problem når jeg har hatt med kontrollere til venner :)

Oki... men.. jeg hadde med min xbox og controllerne til en kamerat idag og testet der.. da funket alle helt fint.

Men, når jeg kom hjem igjen, så virket ingen igjen.... :cry:

Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet. Det pleier alltid å hjelpe hvis man trykker på knappen på kontrollen og den på Xboxen på likt.

Du tenker på synk knappen? Trykke disse på likt?

Teste ut dette igår kveld, det virket. Etter jeg testet det kansje 5-7 ganger.... vet ikke om det var tilfelldig... eller om det var at jeg trykket på disse knappene likt....

Skal teste litt mere ikveld/imorgen.... ;)

Det første jeg tenkte var at kanskje modemet til GET forstyrrer signalene? Nå er ikke jeg ekspert, og vet ikke om det er noe som faktisk kan skje, men du kan jo prøve å skru av modemet og så teste og se om xboxen får kontakt med kontrolleren.

Hm.. det er mulig... jeg har hatt det modemet og xboxen på samme sted, en god stund. Uten at det har skapt problemer....

men... kan selfølgelig teste det ut!

Har testet og flytte xboxen på andre siden av tv benken, der er det ikke noe utstyr... det hjalp ingen ting....

Men... skal teste og skru av både ruter & modem...

Lenke til kommentar

Bare for å spørre, du har holdt inne knappen på både kontrolleren og xboxen samtidig i ca 5-10 sek sant?

Synk knappen? Eller power knappen?

Har testet og trykke på synk knappen på boxen & controllern sammtidig, uten at det hjalp noe...

EDIT : Jeg har nå testet begge, synk knappen samtidig... og power knappene samtitig... uten hell... :cry:

Endret av haze
Lenke til kommentar

Da er jeg helt blank. Eneste jeg kan komme på nå må være å ringe Microsoft og høre med dem. Men synes det er merkelig at det funket med din xbox og dine kontrollere hos kameraten din og ikke hos deg selv.

Ja... Må være noe forstyrelser her eller no da...?

Tråløse signaler? Modemet? Andre ting...? :cry:

Skal låne en xbox av en kamerat på jobben, teste den her også...

Var også inne på tanken og kjøpe ny xbox på Elkjøp, se om det er samme problemet da også.... For vist den kødder også, er det seriøst noen problemer her...

Endret av haze
Lenke til kommentar

En skulle jo ikke tro at det var noe gale med selve konsollen eller kontrollerne siden de funket hos kameraten din. Hvis du har en tv i et annet rom så kunne du jo forsøkt å koble xboxen opp på den og se hva som skjer.

Har ikke testet det på en annen tv (har en gammel tv på loftet, jeg kan teste på) i huset her men... testet bare boxen på flere kontakter i huset her, det hjalp ingen ting...

Endret av haze
Lenke til kommentar

har du prøvd å koble fra ruteren? modemet skal ikke ha shit 2 say ettersom det ikke sender ut trådløse signaler, utenom det kan være elektronisk støy eller hva det heter som fororsaker problemet.

Ja, jeg har prøvd og koble fra rutern. Men, skal prøve og gjøre det litt mere "grundig" Lurer på om det er noe ny "støy" som kødder med meg ja... :cry:

For jeg lånte en xbox av en kamerat, og det var samme problemet på den... :angry: Og den virket 100% før jeg lånte den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...