Sindre S. Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hei, Når jeg skal spille Battlefield Bad company 2 online, så kommer det bare " Your gaming profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality " Hva skal jeg gjøre?! Endret 5. juni 2010 av Sindre S. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vil tro det har noe med Family Settings å gjøre, hvis det ikke bare er fordi du ikke har Xbox Live Gold. Hvis du har Gold kan du gå på innstillingene til konsollen din og finne frem til Family Settings. Der er det en del innstillinger som går på hva man får lov til å gjøre på Xbox Live. Sannsynligvis har du registrert profilen din på en mail som igjen er registrert som under 18 år og dermed håndterer Xbox Live deg som et "barn". Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det der har skjedd meg mange ganger, må bare fikle rundt i menyer og logge inn overalt før det funker, stress men pleier å funke til slutt. Tror du må fikse litt på accounten din på xbox.com Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Etter et Google-søk virker det som et ganske utbredt problem uten noe særlig fasitsvar på hva som er feil. Det vanligste tipset er å registrere seg på EAs og BC2s hjemmeside og linke profilen opp mot disse. Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå