Mrwax95 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hallo! Jeg har en gammmel acer aspire E360 PC fra 2005 eller noe som jeg nettop har reeboota... Som jeg gjerne vill ha i orden....Men når jeg skal inn på nettet sier den at jeg ikke har internet.. Jeg går på internett instillinger og Tar reparer internett.. Men da får jeg en Error som sier : Windows Could Not Finish reperaring the problem becouse the dollowing acion cannot be completed: Failed to query TCP/IP settings of the Connection. Cannot Procced :S OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!! Å ja Nettet Fungerer jeg bruker kabel og den funkerer på den bærebare ... SÅ VÆRSÅSNILL OG HJELP MEG?!!! :s TRUR JEG TRENGER EN DRIVER ELLR NOE MEN FINNER IKKE :S Takk! :) :) :) :) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det holder med èn tråd i èn kategori om dette, don´t you think? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jepp, dobbeltpost. Stenger denne, og en til. Benytt denne tråden Endret 5. juni 2010 av Shicca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg