henrikr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 FIkk ikke håndfast svar fra gb, så spør her fant ut at jeg hadde 4000ms points på en veldig gammel US xbox 360 konto, tingen er at jeg vil veldig gjerne spille arcade spilla med min nåværende konto. ALtså min EU konto. så, er dette mulig? Har ikke nett på xboxen min for øyeblikket så får ikke testet. noen andre her som før har lastet ned en arcade tittel for så å prøve å spille av den med eu konto. vet ikke om det er hardware sone inndeling, eller software/gt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det hjelper kanskje ikke i det hele tatt. Men på PS3 så går i hvertfall dette. med noen unntak. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 hjelper ikke meg så mye nei men flott for ps3 eiere da;o Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så vidt eg veit får du to "lisensar" når du kjøper via XBL Marketplace, ein knytta til den spesifikk konsollen som lasta ned materialet og ein knytta til profilen din. Så trur det skal gå, men du blir då låst til den konsollen sidan du ikkje skal bruke Gamertagen som har kjøpt materialet (lisensen kan vel overførast til ein annan konsoll ein gong i året). Om det i tillegg er hardware-restriksjonar veit eg ingenting om desverre. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvis du recovrer den gamle US kontoen på den nye xboxen. Logger deg på US marketplace. Kjøper spilla og laster de ned. Vil den vanlige EU gamertaggen din kunne spille fullversjonen av disse spilla. Hvis du kjøper noe på en konsoll, kan alle som spiller på den spille fullversjonen. Faen så vanskelig dette skulle være å forklare! Det virker i hvert fall! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 takk skal dere ha! det funka! nå er eier av shadow complex splosion man greed corp south park tower defense så har jeg 400 points til overs som jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke på. sikkert small arms Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Deal of the week? De pleier å koste 400. Bare følg med på hva som kommer der. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Har testet alle nå, og alt har funket bra, eneste som er litt dritt er at det ikke går ann å tjene achievements når jeg spiller på min vanlige EU konto. Kommer sånn feilmelding at den ikke finner profilen og achievements ikke blir lagret. Litt kjipt, men ikke en stor greie Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 OK, bummer! Da vet vi i hvert fall det. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) eller jo det funka. ha den som kjøpte arcade spilla (altså min us konto) på live, og starte spillet. bruk kontroll nr 2, og login på din hovedbruker (altså min eu konto) og spill med den andre kontrollen så funker det. hvis det var lett å forstå Endret 6. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Lite spørsmål henrikrox, finner du GTA San Andreas på Xbox Originals på den amerikanske kontoen din? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Så om jeg har skjønt det riktig, så kan jeg registrere en US-konto på XBoxen, laste ned GTA San Andreas, og bruke det på det på min EU-konto? Burde jo være det samme om det er arcade-spill eller classic-spill. Men er det så enkelt?? Endret 17. august 2010 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå