Kharan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/94?ep=94&utm_medium=crys.is-copypaste&utm_source=facebook.com&utm_content=site-basic Omsider noe mer håndfast å se på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ser meget bra ut, og måten personen går og sikter i gameplay klippene tyder mye på at det er konsoll utgaven vi ser der slik. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hater at de ikke nevner hvilket system som vises på de gameplay klippene. Må jo være pc versjonen. så jo helt sykt ut Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Bevegelsene så veldig "pad aktige" ut, men det trenger jo ikke være noe bevis siden man kan spille med pad på pc, også.. [spoilere for de som ikke har spilt Crysis:] Synes klippene lover bra. Virket som han var ganske klar på at man ikke skal spille som Nomad, noe flere nylige previews har gitt inntrykk av at man skulle. Jeg hadde gjetta at man skulle spille som Prophet siden det skjer ting med ham i det første spillet som vi aldri fikk vite noe særlig om, slik at det er en historie å fortelle der. (Og Psycho har vi jo allerede spilt som i Warhead) Jeg tror det enten er et helt nytt navn, eller Prophet siden han er den eneste jeg kommer på bortsett fra Nomad og Psycho som overlevde. Endret 5. juni 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Vi har også Eagle Team som var med i Crysis: Warhead, men det er ukjent hvor mange av dem som overlevde siden de var i en skikkelig knipe siste gangen man hørte fra dem. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Crysis 2 er det spillet jeg gleder meg mest til i år. Ser ut som det er på konsoll de spiller på ja. Hvilken plattform blir dere å kjøpe spillet på? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 PC, selvsagt. Selv om spillet utvilsomt vil fungere på X360 og PS3 vil man få langt bedre utbytte med en PC slik jeg ser det, og om man har en oppdatert PC (2008 eller nyere) vil man kunne tweake innstillingene for maks effekt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Siden jeg hadde uflaks med min monsterpc til 21878kr som Posten ødela så skal jeg nok kjøpe en pc for Crysis 2 i ettertid , viss jeg skulle ha en konsollversjon ville jeg gått for PS3 utgaven fordi trophies og Cevat Yeril har sagt pr.idag ser det bedre ut på PS3 en 360, men det kan snu Endret 6. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så lenge det ikke kommer en eller annen DRM som f.eks den Ubisoft har i AC2, så blir det PC versjonen her. Om det blir på konsoll jeg kjøper så tror jeg det blir på X360 da jeg er mer komfortabel med den kontrolleren i FPS. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 PC, selvsagt. Selv om spillet utvilsomt vil fungere på X360 og PS3 vil man få langt bedre utbytte med en PC slik jeg ser det, og om man har en oppdatert PC (2008 eller nyere) vil man kunne tweake innstillingene for maks effekt. Har du noe som tilsier det? Crysis 1 kom i 2007 og ingen PC på den tiden greide å kjøre det anstendig med alt på ultra sist jeg sjekket. Min litt eldre PC måtte jeg skru alt veldig langt ned for å få en flyt jeg var fornøyd med, og da så det rett og slett motbydelig ut Kommer til å se ann reviews, selv om det sikkert blir samme fjaset som sist. "ZOMFG amazing graphics!! 10/10" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 PC, selvsagt. Selv om spillet utvilsomt vil fungere på X360 og PS3 vil man få langt bedre utbytte med en PC slik jeg ser det, og om man har en oppdatert PC (2008 eller nyere) vil man kunne tweake innstillingene for maks effekt. Har du noe som tilsier det? Crysis 1 kom i 2007 og ingen PC på den tiden greide å kjøre det anstendig med alt på ultra sist jeg sjekket. Min litt eldre PC måtte jeg skru alt veldig langt ned for å få en flyt jeg var fornøyd med, og da så det rett og slett motbydelig ut Kommer til å se ann reviews, selv om det sikkert blir samme fjaset som sist. "ZOMFG amazing graphics!! 10/10" Skal det kunne kjøre på konsoller, med den trege hardwaren som de har, så må man vel regne med at det kjører greit på relativt beskjedent speccede PCer også. AtW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Lurer på om mitt 8800 Ultra XXX klarer å dra dette spillet på high. Regner ikke med Enthusiast, men jeg har på følelsen at high er mer enn nok for å slå konsollversjonen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 PC, selvsagt. Selv om spillet utvilsomt vil fungere på X360 og PS3 vil man få langt bedre utbytte med en PC slik jeg ser det, og om man har en oppdatert PC (2008 eller nyere) vil man kunne tweake innstillingene for maks effekt. Har du noe som tilsier det? Crysis 1 kom i 2007 og ingen PC på den tiden greide å kjøre det anstendig med alt på ultra sist jeg sjekket. Min litt eldre PC måtte jeg skru alt veldig langt ned for å få en flyt jeg var fornøyd med, og da så det rett og slett motbydelig ut Kommer til å se ann reviews, selv om det sikkert blir samme fjaset som sist. "ZOMFG amazing graphics!! 10/10" Skal det kunne kjøre på konsoller, med den trege hardwaren som de har, så må man vel regne med at det kjører greit på relativt beskjedent speccede PCer også. AtW Spørs hvor høyt de setter settings for konsoll kontra max for PC, syns også konsollene har prestert å gi oss noen meget pene (og endel mindre pene, men teknisk gode) spill. Synd det ikke blir freeroam. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Crytek har vært svært klare på at Cryengine 3 kan skaleres vanvittig mye. Det er de nødt til, om spillet skal fungere på X360 (tilsvarer Geforce 7900 grafikkort om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Vi har også Eagle Team som var med i Crysis: Warhead, men det er ukjent hvor mange av dem som overlevde siden de var i en skikkelig knipe siste gangen man hørte fra dem. Hm, de hadde jeg egentlig glemt bort. Men var ikke de forholdsvis anonyme uansett? Blir interessant å se om det blir nytt skjermkort i desember, eller om det går akkurat.. Tror de passer på å ikke kreve like mye (relativt sett!) som de gjorde når de slapp Crysis. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kommer til å kjøpe spillet til den konsollen som hånterer spillet best, kommer til å ha litt is i magen med å bestille slik som med Red Dead Redemtion tror jeg er smart. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvis CE3 vil bli bedre enn CE2 til PC, kan få få gode tider i vente.. Selv CE2 kan utnyttes relativt godt, se her(Ja tenk dere et RTG med denne graffikken!) Synd ikke flere selskaper ser de uendelige mulighetene med disse motoerene, håper gjør det når CE3 kommer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ser jo bra ut dette. Ikke akkurat en overraskelse. Noe som var mer overraskende var at Cevat Yerli ligna veldig på Jan Thomas. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kommer til å kjøpe spillet til den konsollen som hånterer spillet best, kommer til å ha litt is i magen med å bestille slik som med Red Dead Redemtion tror jeg er smart. Samme her! Ville helst hatt spillet på 360 mtp. kontrollen og en evt. god online bit, men håndters spilllet best på PS3 har eg ingen problemer med å kjøpe den versjonen @ Villanden ; Ja, tanken slo meg faktisk Endret 7. juni 2010 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kommet mer gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå