V. Haugen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Norsk Tipping jobber på spreng med Oddsen før fotball-VM sparkes i gang. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Finnes det virkelig 500000 unike iPhone-brukere i Norge, eller er dette antall solgte enheter fra iPhone 1G og frem til i dag? Bare lurer Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Finnes det virkelig 500000 unike iPhone-brukere i Norge, eller er dette antall solgte enheter fra iPhone 1G og frem til i dag? Bare lurer Det var et veldig godt spørsmål! B) Jeg har bare hørt at det anslås å være nærmere en halv million iPhones i bruk hos de norske mobiloperatørene, men om dette tallet også inkluderer noen 1.gen. iPhones som ikke brukes lenger vet jeg ikke. Men når vi vet at det finnes rundt 5 millioner abonnementer i Norge, er det likevel ikke helt utenkelig at 1 av 10 bruker iPhone i Norge. Apples iPhone har, uansett hva man måtte mene om selve telefonen eller Apples salgspolitikk eller lukkede plattform, vært en av de desidert største salgssuksessene vi har sett på mobilmarkedet noen gang. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 VM begynner i morgen og fortsatt ingen Android versjon tilgjengelig.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da har VM startet men det er fortsatt ingen Android versjon tilgjengelig..... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kan Mobilen.no sjekke opp i når den vil komme, oss vanlige dødelige blir ikke tatt på alvor av supporten til norsk tipping. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan Mobilen.no sjekke opp i når den vil komme, oss vanlige dødelige blir ikke tatt på alvor av supporten til norsk tipping. Takk for tipset, vi skal sjekke! Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan Mobilen.no sjekke opp i når den vil komme, oss vanlige dødelige blir ikke tatt på alvor av supporten til norsk tipping. Da har vi fått tak i Norsk Tipping, og de lover Android-app "garantert innen 18. juni". Du kan lese hele saken vi har skrevet her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er fremdeles ikke sluppet noe android klient på tippinga her Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er fremdeles ikke sluppet noe android klient på tippinga her Bare bløff tydeligvis. En ting har jeg lært meg: man kan aldri stole på lanseringsdatoer! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jaja, ser at Nettavisen skriver at det skal være ok, men finner ikke noe på sidene til Norsk Tipping.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg