aleksander_sk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Se denne traileren! Har ikke spilt de forrige spillene, men dette ser utrolig ut. Er klar over at det er cgi, men potensialet ligger der. Kan noen si meg om det er verdt å gå tilbake til de gamle spillene og spille de? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det aller første er jo en genial klassiker. Nummer 2 er helt ok. Trailern av nummer 3 falt dog i smak. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Må få lov til å si at dette er den beste traileren jeg har sett så langt i år :] Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ser fint ut dette, men jeg tillater ikke meg selv til å la meg bli hypet for mye. Er blitt så kynisk for tiden, og sjansen for at dette vil måle seg med det første spillet i serien (som uten tvil er topp ti for min del) ser jeg på som minimal. Endret 5. juni 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Etter skuffelsen fra 2ern, så tør jeg ikke bli hypet på dette, men det ser lovende ut fra traileren, det skal de absolutt ha. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Utrolig bra trailer var det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå