nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva er galt? Brukte fraps99 til å måle det. Har 256ddr pc2100ram og 1,7ghz Burde vel ha lugget på 60 minst? Har installert detonator driveren. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Oppløsningen er 1024*768 Sååå irriterende at det hakker. Til og med vennen min med mx460 og 1,2ghx kjører spillet glatt. Er det noen drivere? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Prøvde på 800*600 men ligger fortsatt på samme fps:( (Jeg prøvde det på multiplay) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Prøvde på 800*600 men ligger fortsatt på samme fps:( (Jeg prøvde det på multiplay) Multiplay er noe annet enn singleplayer. til og med på noen baner med en god del folk kjenner jeg at det blir en slags FPS nedgradering ett lite øyeblikk. :o Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Prøvde på 800*600 men ligger fortsatt på samme fps:( (Jeg prøvde det på multiplay) Multiplay er noe annet enn singleplayer. til og med på noen baner med en god del folk kjenner jeg at det blir en slags FPS nedgradering ett lite øyeblikk. :o Men jeg får mellom 22-28 konstant. Er kortet defekt? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nei det kan ikke være korrekt, det må være noe hakkane gale her...... ditt system og skjermkort skal kunne takle Unreal veldig bra.........prøvd å reinstallere spillet eller kankje oppdatere driverene på kortet? (Du er vel ikke bland de som har installert FX driver på et non FX kort da? Har skjedd et par ganger tideligere :wink: ) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Nei det kan ikke være korrekt, det må være noe hakkane gale her......ditt system og skjermkort skal kunne takle Unreal veldig bra.........prøvd å reinstallere spillet eller kankje oppdatere driverene på kortet? (Du er vel ikke bland de som har installert FX driver på et non FX kort da? Har skjedd et par ganger tideligere :wink: ) Hmmm...jeg installerte dette: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 Detonator 44.03 ellers ikkenoe. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Akkurat som jeg tenkte.....du har installert en Detonator FX driver denne driveren kan kun brukes på Geforce FX kort....noe som du ikke har. Her er en tekst som stod litt nedenfor "download" menyen: 44.03 is WHQL Certified for the GeForce FX family of GPUs ** Performance results based upon GeForce FX 5600 Ultra running UnrealTournament 2003 Antalus flyby. Jeg er ærlig talt ikek helt sikker på hvilke driver du trenger for jeg har ikke Nvidia kort selv, men forhåpentligvis finner du en som fungerer på ditt Ti4200 kort og da vil problemet medl av fps ordne seg Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ja..du burde ha ligget på 40-60 fps med ditt oppsett. selv bruker jeg samme drivere som deg og har ingen pro med spillet(Detonator 44.03) har du innstalere patchen til unreal ? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det at det er detonator FX har ikke den fjerneste sammenheng med problemet her. Nvidia kjører unified driver architecture, som betyr at alle nvidiakort fra tnt 1 kan kjøre på detonator driveren. Jeg har testet, og det funker. Det at driveren bare er WHQL for fx-kort er også irrelevant. Den forrige driveren som var det var 40.72. Angående selve problemet så har jeg ingen anelse Lenke til kommentar
Skee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Slabbedasken, du tar vel litt feil her? Om du leser på download-siden til Nvidia ser du dette: The industries only true Unified Driver Architecture (UDA) – supports over five generations of NVIDIA GPUs - from TNT to GeForce FX -all in a single driver binary 44.03 er for ALLE Geforce korta (+tnt m.m.). Nag-sinn, du må nok feilsøke litt. Gjelder det kun Unreal eller andre spill også? Har du siste patcher til spillet? Siste drivere til hovedkort? Skee Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei En mulig løsning kan være at du har glemt å installere drivere til chipset på hovedkortet, finn ut hvilket brikkesett du har (Intel, SiS, VIA, NVIDIA..) deretter gå til produsenten sine hjemmesider og last ned nyeste driver, dette skulle løse problemet. Når det gjelder hvilken driver du skal bruke til dette kortet vil jeg anbefale NVIDIA Detonator 42.30 som du finner her: http://www.gainward.com/f-12.html Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg prøvde en patch en gang hvor det sto at de3t er til folk med fps drops on multiplay til unreal men etter at jeg installerte virka ikke noe. :-? her er den: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=dl_ut2k3 Jeg har ikke bygd maskinen (ELkjøp) så tror ikke det er noe problemer med hk osv. Er det noen som har link til noen patch jeg kan prøve? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Hjelp da :oops: Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har du hørt om søkemotor !er jo ikke vanskelig og finne en patch.. http://www.megagames.com/news/html/patches/u.shtml det var en som foreslo at du skulle innstalere driveren til hk ditt..dette er viktig,fordi hvis du har samme type drivere til hk som i grafikkortet kan dette kresje.. prøv også og gå inn på direct x og se om du kan ta alle testene der. direct draw og direct 3d. har du samme pro i andre spill ? hvilken patch som skal først er som oftes den som har minst nummer. renger med du har kjøpt spillet,slik ar det ikke blir pro når du skal innstalere patchen. fant en readmefil til untreal: How the game will perform under different RAM conditions: * 64 MByte or less: lots of swapping * 128 MByte: minimal swapping with default settings * 256 MByte: might swap in rare cases with highest texture detail * 512 MByte or more: shouldn't swap ser at du bare har 256 ram,det er annbefalt 380 eller mere til unreal Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 ingen sånne probl i andre spill. Det er sikkert fordi det er netplay at det hakker sånn (spilte i server med 20 stk) kaos. Var bedre med de andre serverene. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå