VEH_InnleggNO Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Et av de beste spillene i serien vekkes til live igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg er sterkt uenig! Hater hva de har gjort med Contra-serien(Probotector heter den her i Europa). Hvor er den kule macho-stilen? Dette ser jo nesten barnevennlig ut o_O' Takke seg til Contra(originalen) og Super Contra til SNES! Endret 4. juni 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 La meg gjette; du tør ikke spille Pokemon på bussen i frykt for at de "kule" gutta skal se deg? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Snodig at dette skulle dukke opp akkurat nå, for jeg prøvde tilfeldigvis Contra Hard Corps (Megadrive emulator) for første gang i går. Skal ærlig innrømme at Contra spillene byr på litt større utfordringer enn jeg egentlig er interessert i. Kuler og fiender overalt, men likevel 1 hit = død? Blir bare tenners gnissel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå