VEH_InnleggNO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skaperen av Avernum og Geneforge starter ny serie. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har faktisk aldri spilt de andre spillene. Mulig jeg tar en titt. Det varmer mitt hjerte å se at noen forsatt lager 2D rollespill. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hmmm... Kan Gamer.no fikse noen anmeldelser til de tidligere spillene? Og kan de fås kjøpt gjennom noen kjente portaler på nett? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 http://www.gamersgate.com/DD-AVERNUM6/avernum-6 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Nå ble jeg veldig glad, først og fremst fordi det kommer en ny serie fra Spiderweb Software, men også fordi gamer.no faktisk har en liten sak om det. Stå på! Har spilt hele Exile-serien (som Avernum er en remake av) og nytt hvert øyeblikk. Spill fra Spiderweb software anbefales absolutt for de som ikke er så opptatt av eyecandy og vil dyppe ned i en litt alternativ fantasy-verden Endret 4. juni 2010 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå