aspic_InnleggNO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei! No i eksamensperioden er det ikkje ting som er meir på sin plass enn å prokrastinere litt, difor har eg brukt ein del tid på eit mobil-spel til Android. No treng eg hjelp/forslag til kva eg bør forandre/fikse på, og kva passer ikkje betre til det, enn eit forum dedikert til gamere? Spelet går kort og godt ut på å unngå å bli truffet av asteroidar, og til ditt bruk kan du plukke opp power ups. Spelet dreiar seg mest rundt det å få ein god score på highscorelista. Så, ver venleg og sjekk det ut, under namnet: Space Survival på Android market Lenke til kommentar
Prippz Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hmm hva med sounden? Jeg mekker en custom beat som kan loopes 10000x homeboy. Lenke til kommentar
aspic_InnleggNO Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, kom igjen! Var ein kompis av meg som laga ein liten beat, men han vart ikkje skikkeleg nøgd. Bring on the beat, gjerne med noko som starter litt seint, for så å kunne loopes på høgt tempo (dvs. liten intro, og så loop). Lenke til kommentar
Chrome_InnleggNO Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Litt større ikoner for bruk av power-ups hadde vært bra, slet noen ganger med å få trykt på dem. Ellers ett bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå