mobilen.no Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om to uker er Samsngs nye flaggskip på markedet i Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Godt feriepengene kommer om en uke! Min neste mobil! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Samsung lager mange gode og spennende telefoner, men jeg vil ikke ha en Samsung mobil! Grunnen er at Samsung mener at når produktet er på markedet er deres jobb gjort, dette gjør at de er elendig på updates. Dessuten ha Samsung hatt skjermproblemer, dette kan dog være utbedret. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 sikkert en veldig bra telefon, men jeg klarer ikke å komme over at samsung har utelatt blitz/fotolys.. helt fullstendig ubegripelig Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 fotolys og blits. det er en telefon.. ikke ett fotoapparat... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva slags skjermproblemer har Samsung hatt? Helt ukjent fra min 15 år i mobilbransjen. Ja, Samsung har vært dårlig på updates men her er det allerede lovet oppdatering til Android 2.2. Det er vel bedre enn de fleste konkurrenter? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Spennande den her. Men HMDI utgang? Kan nokon bekrefte det frå ei anna kjelde? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det heter HDMI forresten Ville jo tror at det er Samsung som arrangerte releasepartyet, så der har du jo det direkte fra de...... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det kallast ein skriveleif ja, kan lese artikkelen, men nokon som har det frå andre kjelder? Denne omtalen seier til dømes at telefonen ikkje har noko form for TV-ut. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Det kallast ein skriveleif ja, kan lese artikkelen, men nokon som har det frå andre kjelder? Denne omtalen seier til dømes at telefonen ikkje har noko form for TV-ut. Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det kallast ein skriveleif ja, kan lese artikkelen, men nokon som har det frå andre kjelder? Denne omtalen seier til dømes at telefonen ikkje har noko form for TV-ut. Hei! Det er ingen HDMI-port på Galaxy S, men Samsungs porteføljeansvarlige sa under lanseringen at du kan ta ut HD-signal via microUSB-porten. Jeg antar at det betyr at det er mulig å bruke en adapter. Men den som lever får se. Om et par uker skal telefonen være i salg PS. Samsung opplyser også at de har gjort en endring på hardwaren i siste sekund. Det betyr at telefonen ikke får et glass som er buet helt nederst, slik det var på telefonene som ble vist i Zurich. I stedet blir det et helt flatt glass, som skal være sterkere enn det buede. Du skriver at glasset ikke er buet nederst. Er skjermen laget i "ripefritt" glass eller plastikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg