Seinfeld Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Under dekknavn har jeg opprettet meg en ny PSN-konto, denne gang som amerikansk statsborger. Skal ikke utsette noe på ideen bak det hele, for ettersom vi alle vet kan ikke den europeiske PS Store hamle opp med verken den japanske eller amerikanske. Problemet med dette er som dere sikkert skjønner at norske kredittkort eller europeiske PSN-cards ikke later til å funke på en US Store. Dette inkluderer både Visa og Mastercard for min del, hvilket gjør meg passe oppgitt med tanke på alt jeg går glipp av ved å bo i Europa. Greit, helsevesen og trygdeordninger er milevis bedre, men mangelen på gode gamle PS One classics er her. Grunnet at jeg helst vil unngå frakt og toll er fordi totalsummen da ville overstige min entusiasme. Er det da en fattig sjel i dette land som innehar slike PSN Cards med dollarmerket på, som nærmest brenner ved å selge de? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 eBay eller virtuelle VISA-kort er nok det enklaste. Ved førstnevnte ber du dei sende deg koden på email (om det ikkje allerede står at blir gjort) så slepper du å vente i to veker på å få det Lenke til kommentar
Seinfeld Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 eBay eller virtuelle VISA-kort er nok det enklaste. Ved førstnevnte ber du dei sende deg koden på email (om det ikkje allerede står at blir gjort) så slepper du å vente i to veker på å få det Hei hei, så det som en mulighet, men var skeptisk til å overføre penger til en ukjent person i et annet land uten noen garantier for om jeg ville få valuta for pengene. Selvfølgelig, dersom personen er kjent for å være en oppriktig type bør det jo gå greit. Takk for svar, så får jeg ha lykke til! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gå for selgarar med mykje (og sjølvsagt god) feedback, så er eBay veldig trygt å handle frå Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Svaret på alle dine bønner: http://cheapxboxlivecodes.com/ Her selges både UK og US PSN cards. Samt XBL og MS Points mye billigere enn direkte fra MS. Men kan noen kanskje fortelle meg hvordan i sv... jeg får Sony til å godta mitt norske VISA kort, på min NORSK PSN konto. Credit Card not valid .. my arse ! Umulig å kjøpe PSN Plus siden dem ikke godtar mitt norske kredittkort. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Registrering av kredittkort fungerer igjen no. Var nede for vedlikehald. Endret 30. juni 2010 av Belzebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå