Gå til innhold

Hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har tenkt å bruke så mye kroner, er det haugevis med toppspill i Classics serien du får med for 100 lappen (Assasins Creed, Halo 3, Gears 1&2, Mass Effect, Bioshock osv osv.)

 

Om du får tak i en box om dagene, supert, ellers er det vel ikke mye å spare der. Selv plukka jeg opp en arkade som backup box for en liten stund siden, til nedsatt pris 1290 eller hva det var. Heiv på en 250GB disk ved siden av til 600 kr og endte opp med en kraftigere pakke enn tilsvarende til 2000-2500.

 

Av nye spill er det tonnevis - her må du bare se hva du liker.

 

Action/RPG: Final Fantasy 13, Mass Effect 2, Dragon Age (se etter tilbud)

Action: Red Dead Redemption, Just Cause 2, Splinter Cell Conviction, Bioshock 2, BF Bad Company 2, Modern Warfare 2

Eventyr: Alan Wake, SAW

 

Sport og racing har jeg null greie på =)

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar

Jeg ser at det meste har blitt nevnt allerede, så jeg skal holde listen min kort.

 

1. Mass Effect 1 og 2. Action-rpg med en fantastisk historie. Oppfølgeren er mer action-orientert enn det første spillet.

 

2. Gears of War 1 og 2. Tredjepersons skytespill med et deilig kontrollsystem og en blodharry stil. Jeg foretrekker nr. 2, men begge spillene er strålende.

 

3. Shadow Complex. Hva er vel en anbefalingstråd om X360 uten Shadow Complex? Det er et action-adventure spill i 2D. Utforsking, oppgaveløsing og samling av oppgraderinger er minst like viktig som skytingen, men spillet er så forbanna bra at du burde laste det ned fra Xbox Live alikevel. :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Gjesp..Kan jo velge og vrake. Ro ned Trollvar.

Så forøvrig flere konsoller på min lokale Elkjøp når jeg var innom igår.

 

Av spill vil jeg anbefale Modern Warfare 2. Fremdeles det mest spilte spillet på Xbox live og det er ikke uten grunn. Fantastisk avhengighetsskapende MP spill.

Ellers burde du vel se på demoer på XBL når du får den i hus. Grei måte å få testet ut spill før kjøp.

Lenke til kommentar

Og der var en viss person rapportert.

 

Spørs hvilke spill du foretrekker, xbox har mange gode spill i de fleste sjangre. RTS fungerer ikke så optimalt, men de har endel der også. Halo Wars og stemmekontrollerte End War er gode eksempler.

 

FPS har du halo for arcade/co-op og litt mindre arcade Modern Warfare.

 

Sandkasse har du mye å velge mellom alt ettersom hvilken stil du velger. Kan selv anbefale prototype og crackdown, har også hørt at Red Dead Redemption skal være ganske bra.

 

TPS finnes det mange gode skytespill, fler med co-op. Gears of War og Army of Two, blandt andre.

 

Alan Wake er også ett ganske godt spill, men uten co-op ;)

Lenke til kommentar

Slettet to innlegg som ikke bidro med noen ting.

 

Om man finner et troll i skogen er det beste å bare rope på moderator (finfin rapporteringsknapp nederst til venstre i alle innlegg) og så ikke bry seg noe mer - de sulter ihjel når ingen bryr seg om dem.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har hatt xbox tidligere så MÅ du kjøpe Halo: Combat Evolved, lenke fast en kompis i stolen ved siden av deg, og spille igjennom det. For det er fortsatt det beste spillet i serien uansett hvor gamelt det er.

Mass Effect 1&2 er også bladt de beste spillene på xbox.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har hatt xbox tidligere så MÅ du kjøpe Halo: Combat Evolved, lenke fast en kompis i stolen ved siden av deg, og spille igjennom det. For det er fortsatt det beste spillet i serien uansett hvor gamelt det er.

Mass Effect 1&2 er også bladt de beste spillene på xbox.

 

Veldig enig! Skal ikkje skryte på meg å vere megafan av Halo selv om eg har 1-3 + ODST, men Halo:CE har en slik unik stemning over seg! Virkelig en stor opplevelse i sin tid der vi satt med hver våre kontrollere å hoiet cool.gif

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert.

 

Tråden stenges.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...