Tomhah Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Live for Speed Norge ønsker deg velkommen til det norske Live for Speed miljøet! Her får du treffe andre hyggelige mennesker, som vil og kan hjelpe deg med det meste, enten det gjelder Live for Speed eller helt andre ting. Live for Speed er en realistisk racing-simulator, for alle som er interesserte i motorsport,bil, gaming eller bare ønsker å ha det morsomt sammen med andre! Live for Speed passer for deg, enten du drømmer om et sete i en ekte racing bil, ønsker et billig trenings-verktøy, eller deg som ønsker å ha det morro! Live for Speed er en hardcore simulator, det vil si at det ikke finnes noen form for «arcade-mode». Simulatoren er faktisk så realistisk at ekte førere bruker det som et trenings-verkøy for deres egen satsning. Flere kjører i store ligaer over hele verden, og du kan møte de fleste online! En aktiv LFS fører i 2007, Valtteri Bottas, er nå test-fører i F1 teamet Williams. Nicky Catsburg er fører i Renault's World Series i Megane Trophy. (http://www.worldseriesbyrenault.fr/en/tv_news/news/Pages/EurocupMeganeTrophyAreEnjalbertandCatsburgthefavourites.aspx feks.) Vi har også norske førere med i Live for Speed, flere i verdenstoppen. Christian Krognes, et av Norges fremste motorsports talenter, Fredrik Enersen har fått flere pallplasser og seiere i de gjeveste ligaene på Live for Speed, mens jeg selv ble nominert til «Driver of the year», «League-racer of the year» og vant prisen «Most improved driver of the year» i 2009. Vi jobber nå med å samle de som allerede spiller samt rekrutere nye medlemmer, til Live for Speed og LFS Norge. Her kan du disktuere, få hjelp og mye annet, sammed med mange andre! Ønsker du hjelp til et liga-løp, og ønsker hjelp fra Norges beste, vil de hjelpe deg med glede! Ta en tur innom www.lfsnorge.net, og registrer deg gjerne på vårt forum! Vi vil etterhvert få i gang en eller flere norske serier, for nordmenn. Her blir det spennende premier til store verdier! Under kan du se en video, hvor du kan se og høre mer! (Anbefales!) (PS: Velg 1080p for best kvalitet) Med vennlig hilsen Tommy Østgaard Moderator på LFS Norge – www.lfsnorge.net Manager av ineX Racing – www.inex-racing.com [email protected] +47 41 51 53 50 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lurer litt på om jeg skal finne frem gamle Momo Racing Force rattet og henge meg på her, har prøvd det og det er knallgøy. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Lurer litt på om jeg skal finne frem gamle Momo Racing Force rattet og henge meg på her, har prøvd det og det er knallgøy. Det anbefales! Vi planlegger en liten "møte-kveld" på LFS Norges egen server om ikke så lenge, som et lite "treff". Ellers er det bare å spørre folk på forumet om de vil kjøre litt. Vi har også en TS server, mer info om den ligger/kommer på LFS Norge. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg melder meg inn på forumet deres jeg, ellers kan du ta kontakt med meg her på forumet. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Morsomt med noen nye folk. Jo fler jo bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå