Joachim_F Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 I actionspillet The Last Templar fokuseres det på samarbeid. Les hele saken Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Heter spillet The Last Templar eller The First Templar? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Trur det det heter the last templar,er bare gamer som pröver å oversette engelsk til norsk,men failer:p. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Heter spillet The Last Templar eller The First Templar? Oops. Fikset nå. Det er "first". Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ah, ok Da er forvirringen over, men avskyen for manboobs er der fortsatt. Får vel se om de får til dette, co-op er fantastiske greier syns jeg. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Om dette spillet serverer knall combat mechanics er dette et mulig kjøp. Coop er jo alltid kjekt Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 hørtes egenlig litt kult ut, synd det ikke kommer på ps3 då, men kjøper det bare på xbox eller pc da. men gleder meg til å høre mer om det, CO-OP trenger eg mer av. er det sagt noe om det er online CO-OP i det og? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis det kommer på PC er det ca eneste mulighet vel? Split-screen på PC fungerer heller dårlig Om det kun blir lan på pc så tror jeg interessen min for den versjonen faller helt ut. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ah, ok Da er forvirringen over, men avskyen for manboobs er der fortsatt. Får vel se om de får til dette, co-op er fantastiske greier syns jeg. Hva?Liker du ikke manboobs?Det er det værste jeg har hørt On second tought,jeg tror jeg står over selv. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Høres kult ut men ser litt dårlig ut på bildet også, litt usikker og håper det kommer mer informasjon senere. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Virker som dette spillet får et litt større fantasy-preg enn jeg først fikk inntrykk av: http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/thefirsttemplar/images/6264287/5/?tag=thumbs_below%3Bthumb%3B5 http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/thefirsttemplar/images/6264287/14/?tag=thumbs_below%3Bthumb;14 For meg kommer dette helt an på hvordan slåssemekanikken er lagt opp. Standard konsoll-tps-hack&slash er lite interessant.. Endret 3. juni 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå