VEH_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 DC og Sony byr på Superman og Batman. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Etter et par uker med Champions online så er jeg skeptisk til dette...men man vet jo aldri Endret 2. juni 2010 av firberblad Lenke til kommentar
yayz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har sett mye mer fram til dette enn det jeg gjorde med champions, så kommer nok iallefall til å prøve det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Etter et par uker med Champions online så er jeg skeptisk til dette...men man vet jo aldri Tenker det samme. CO var morsomt, riktignok bare i 1-2 uker. Håper det her kan vare litt lenger. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 må si meg enig med resten, tenker det blir ganske likt CO og den gleden varte ikke lenge men uansett, håper det blir bra for kunne vært veldig gøy med et super hero MMO, spesielt visst de gjør det B2P. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da skal karakteren min hete "Gameman" og han er udødelig Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Champions Online var ekstremt dårlig og kan ikke sammenlignes. Der prøvde dem å fuse superhelt konseptet med gameplayet til WoW. Fungerte ikke. Virker som dette prøver på mer action i gameplayet med fysikk og sanntid kamper. Da kan det bli JÆVLIG kult. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Må kjøpes, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå