TE_Andersen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lurer du på hvordan du ikke skal lage et skrekkspill? Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har faktisk sett på dette før - i ettertid er jeg glad for at jeg slo det fra meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har de fikset på armene til han du styrer siden du ikke nevner det i anmeldesen? Så nemlig på dette klippet for noen måneder siden, og holdt på å le meg i hjel da (begynner ca 0:58) Men virker det som et dårlig spill ja. Absolutt ikke noe å bruke penger på. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Haha, for noen armer . Hørtes ikke bra ut heller dette spillet etter jeg leste anmeldelsen. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror faktisk du er alene ( om å spille det der ) Lenke til kommentar
FanBox360 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lurer du på hvordan du ikke skal lage et skrekkspill? Les hele saken Bytte spill? så trykk på linken under, veldig bra side for alle typer spill Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Spillet her en kødd eller? Det spillet her ser så dårlig ut at jeg nekter å tro noen har sittet å laget dette i 2010. Minner meg om produksjon fra 1980 bare i bedre grafikk. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Grøss, dette så trasig ut. Årets grøsser blir uten tvil Amnesia: The Dark Descent. http://amnesiagame.com/ Kan forhåndsbestilles for kun 125 kroner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå