Tommyd Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 får stadig vekk opp at programmet har utført en ulovlig operasjon, og noen ganger kommer det at det er et eller annet med en kernel32.dll fil.. aner ikke hva det er, gjør noen av dere?.. Har formatert og innstallert alt på nytt flere ganger, men det blr ikke bedre.. blir ikke alt slettet når jeg formaterer?.. tror kanskje det er noe med systemreg også?? det er forresten windows 98 2nd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Hei, høres kjent ut, har vært borti noe av det samme. 1. Prøv å formater på nytt, når det er ferdig, skriver du "fdisk /mbr" Dette sletter master boot record, det kan muligens hjelpe. 2. Jeg hadde problemer med at pc'n stadig vekk ga bluescreen, selv under installasjon av windows. Jeg tok ut alle kort etc i pc'n og testet ved å sette inn ett etter ett, og se hva som skjedde. På den måten finner du ut om du har noen hardware konflikter. Jeg endte opp med å bytte hovedkort... Håper dette hjelper! :smile: Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg hadde samme problemet og prøvde meg litt fram i Biosen og fant ut at hvis jeg tokk bort alt med Power Managment så gikk det bra. Har ikke hatt problemer siden. bare prøv deg litt fram.. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg vil - lik mine to forgjengere - anta at det er noe med hovedkortet som er galt. Still og fiks litt i BIOS. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 enkelt sagt: WINDOWS suger!!!!! bluescreen er vanlig! det er bare noe å venne seg til! Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Yes!..fikk ordna det, tilbakestilte bare biosen, så virka alt perfekt!..hehe, så enkelt, og så har jeg drevet å formatert et utall ganger.. Takk til den som gav meg det tipset, om at noe i bios var feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå