Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ingen vet når Android Market åpnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andreas Svenungsson i Google skriver til Mobilen.no at han skal undersøke saken på nytt og komme tilbake med et svar ASAP. Da får vi håpe Google sier noe mer konkret om ikke så alt for lenge. ;)

Bli med på oppropet for å få fortgang i prosessen. Spre ordet (linken) til alle du kjenner slik at Google etterhvert skjønner alvoret. http://www.petition.fm/petitions/androidmarket

Jeg signerte oppropet. ;)

Lenke til kommentar

Dette begynner helt klart å bli dårlig pr for Android, så her burde de få ut fingeren. Nå finnes det stort sett mulighet for å hente mange programmer direkte fra produsentenes hjemmeside, men dette gjelder ikke alle. At det er betalingsløsning mot operatør som er hinderet, har jeg liten tro på. Man kan fint betale med Google Check out, så da burde den saken være grei.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vente? Hvorfor må vi altid vente? Vi som er verdens største mobilforbrukere må vente til fordel for store land. Det er tross alt her at mobiltelefonens era begynte. Og så undervurderer de oss på denne måten. Det finner vi oss ikke i. Nå får google sette ræva i gir og komme med en dato ellers kan de tape utrolig mye på elendig reklame. Mobilprodusenter bør få google til å skjerpe seg og åpne android market så fort som mulig. Det er de som kan tape.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper mine android apps gjennom noe som heter "SlideMe"... https://slideme.org/

Du laster ned en app på mobilen, så registrerer du deg på PC'n og legger inn kredittkort nummeret ditt der. Så er det bare å click'n'buy gjennom app'en på mobilen. Den har riktignok ikke ALLE apps som Android Market tilbyr, men den har en del iallefall. Greit å bruke inntil Google gidder å åpne opp for Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...