Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Norton liker ikke at jeg tar Windows update. noen tips?

Anbefalte innlegg

i dag har jeg reinstallert systemet mitt. dvs. Windows XP HOME, disse programmene bruker jeg alltid å installere: Norton, Winrar, Spybot and destroy, osv. å når jeg har installert alle disse så går jeg over til oppdateringene. når jeg så har installert alle oppdateringen som jeg synes at jeg trenger så må jeg reboote maskina mi. tvert jeg kommer inni windows å norton ikonene vises så for jeg beskjed om at det er en hacker som prøver å komme inn på pc`en min. dette skjedde ikke før jeg installerte oppdateringene. dette har skjedd hver gang jeg har reinstallert Windows på den nye maskina mi. skjønner ikke helt hva som skjer. mulig jeg fjerner alle opdateringene for å få bort dette tullet.

Noen som har noen tips for hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville hatt mer lyst til å hjelpe deg hvis du hadde hatt en ordentlig topic.. Hadde vært greit hvis du i det minste var en uerfaren bruker ;)

Kan kanskje ha noe med at windows har en ennel annen patch som prøver å kommunisere med microsoft? (En slags spyware altså, av samme type som står med liten skrift i installasjonen til wmp9..

Lenke til kommentar

Og en annen ting, hvorfor home? :wink:

Er ikke de største forskjellene på home og pro, eneste jeg har lagt spesielt merke til er mindre ferdig støtte for noen codecs etc, men kan du ikke prøve det samme med pro og se om samme problemet oppstår? Eller går det ikke? (Tilgjengelighet, spesialtilpasning osv..)

Lenke til kommentar
Og en annen ting, hvorfor home? :wink:

Er ikke de største forskjellene på home og pro, eneste jeg har lagt spesielt merke til er mindre ferdig støtte for noen codecs etc, men kan du ikke prøve det samme med pro og se om samme problemet oppstår? Eller går det ikke? (Tilgjengelighet, spesialtilpasning osv..)

Pro og Home baserer seg jo på det samme, en pro utgave er endel dyrere da.

Lenke til kommentar

må bare få si en ting. greit Home er nesten det samme som PRO det er sant, men for de som har prøvd begge to så merker man forskjellen, f. eks hvis man går i home da, så finner man ikke Tilkobling av eksternt skrivebord. eller jo du finner den, men den virker ikke. dette er bedre i Pro versjonen, det er en fordel. tror nok ikke at det trojanske hest greiene kommer i Pro versjonen. det gjorde det i HOME versjonen, men ellers så er det ikke så mye man kan si om forskjellen på de to egentlig.

Lenke til kommentar

vel jeg synes ikek den topicen var av de verste,

"hjelp meg!!!!!???" dukker stadig opp, det er mye værre.

topicen her forklare faktisk at norton gir han en melding han ikke liker

etter at han har lagt inn oppdateringspatcher,

noe mer fokrlarende tror ejg ikke han kunne skrived det i topic, du får ikke plass til såå mange ord

Lenke til kommentar
dette er bedre i Pro versjonen, det er en fordel. tror nok ikke at det trojanske hest greiene kommer i Pro versjonen. det gjorde det i HOME versjonen, men ellers så er det ikke så mye man kan si om forskjellen på de to egentlig.

Home er tilpasset hjemmebruk og mange avanserte funksjoner er enten fjernet eller avskrudd, dette gjelder spesielt nettverk og avansert sikkerhet.

Tror neppe Pro er særlig bedre mot trojanske hester og annet rusk som kan skade systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...