VEH_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det bedre enn forgjengeren. Se filmen nå Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 steike det så faktisk rått ut :o visst det er så bra som de påstår blir det garantert kjøp, elsker rollespill i the elder scroll formen. tror dette kan bli mye bedre en 1eren ja, ente opp med å aldri spille gjennom det første spillet. noen som vet om det noen gang ble noe særlig bedre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 steike det så faktisk rått ut :o visst det er så bra som de påstår blir det garantert kjøp, elsker rollespill i the elder scroll formen. tror dette kan bli mye bedre en 1eren ja, ente opp med å aldri spille gjennom det første spillet. noen som vet om det noen gang ble noe særlig bedre? Mener det kom en ganske heftig patch på rundt 1 GB til Two Worlds som fikset mye. Jeg spillte aldri Two Worlds før etter den patchen, så jeg vet ikke hvordan det var før. Men jeg hadde ivertfall ingen problemer med spillet med den patchen installert. Eneste var dårlig voice acting, men det regner jeg med utvikler er klar over selv, og kommer til å gjøre noe med i TW2. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så sykt ut, faktisk har jeg aldri spilt eneren pga at det var så dårlig har folk nevnt. Skal faktisk prøve å dra frem eneren en dag å spille det før jeg spiller toeren. Noen som veit om historien forsetter i toeren ifra eneren? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg hater, har alltid hatet og kommer alltid til å hate musikken Two Worlds bruker i trailerne sine. Har aldri klart å se ferdig en eneste en nettopp på grunn av musikken. Spilte likevel det første spillet og digget det. Håper dette blir enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå