Vegar Jansen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Laber hastighet og dårlige delingsmuligheter ødelegger en del for denne USB-serveren. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 STYR UNNA! Kjøpte en slik en fordi kona studerer og trengte å skrive ut over nettverket. Virket som en enkel og grei løsning, men det var det ikke. Har bare fått den til å virke med én av fire pcer. De som ikke fikk kontakt kjører hhv xp, vista og win7. Heldigvis var det konas vista-pc som klarte å få kontakt, men må flytte usb-kabelen hvis jeg skal skrive ut. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte en sånn, og koblet til fire USB harddisker i kjelleren. Gikk opp en time senere, kjørte programvaren og der fant den... ingen harddisker. Gikk ned, slo av og på alle harddiskene, gikk opp igjen, og da fant den to harddisker men en forsvant kort tid senere. Saken har en tendens til å miste harddisker underveis. Og det er en stor bakdel at den ikke har Samba men må være tilkoblet en maskin omgangen. Min løsning var å koble den opp mot en windowsmaskin og derfra dele ut en share. Men da kunne jo USB-diskene være koblet direkte til windowsmaskinen i stedet. Har altså ikke fått den glede av denne som jeg hadde håpet på. Min egen feil for å ikke sjekke bedre på forhånd, men den var rimelig og jeg hadde allerede andre varer i handlekurven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg