VEH_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det blir en stund til Black og White slippes i Europa. Les hele saken Lenke til kommentar
confusus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 OMFG gleder meg helt Bananas mye til dette... Pokemon 4 ever seriøst det beste Gamet noen sinne komt ut på handheld er jo 100000000 timer med pure gaming fun u gota catch them all Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) I underkant av et år å vente med andre ord. Jaja, det kunne vært langt verre. Gleder meg uansett i massevis. Lurer på om de ikke tenker å gi ut spillene samtidig med at film nr 13 kommer i Europa. Endret 1. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Meh...fanget 99% av alle jeg kunne på Pokemon Red for Gameboy i min tid. Føler det holdt i lange baner:P Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bare meg som syntes disse Pokemonene ser sykere og sykere ut for hver gang? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fikk en enorm interesse for Pokémon når jeg kjøpte Platinum i høst, men HeartGold ga meg ikke den samme gleden som verken Gold eller Platinum. Setter meg litt på benken angående 3DS og Black/White inntil videre, men håper Nintendo klarer å selge meg de nye spillene også! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kanskje dere i det minste kunne nevne navnene på forsidepikene på bildene uten at vi må drasse over til serebii.net for å finne ut dette? Uansett, de er Reshiram (den hvite i Black)& Zekrom (den svarte i White). Dette ser også ut til å bli navnene både på engelsk og japansk. Endret 1. juni 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 OMFG gleder meg helt Bananas mye til dette... Pokemon 4 ever seriøst det beste Gamet noen sinne komt ut på handheld er jo 100000000 timer med pure gaming fun u gota catch them all "Gamet"? Hvordan er det kidsa prater om dagen? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 "Gamet"? Hvordan er det kidsa prater om dagen? Kidsa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå