V. Haugen Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Får trolig den råeste mobilskjermen på markedet. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Htc desire har amoled skjerm. Tviler på at Iphone kommer til å råere skjerm enn Samsung wave og samsung galaxy S som har SUPER AMOLED skjerm. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Oppløsningsmessig så tror jeg den er bedre enn begge de du nevnte. Men AMOLED er vel enda bedre på sortnivå og fargegjengivelse, men IPS er veldig bra den og. Og jeg har lest at IPS er bedre i sollys, og bedre betraktningsvinkel. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Etter hva jeg har hørt kommer denne til å sluke batterikraft, samtidig som 3d-applikasjoner blir mer ytelses-krevende? Trenger virkelig ikke så høy oppløsning på en <3,5" skjerm? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Fortsatt er den et fengsel for brukeren. En ny skjerm vil bare gjøre den tregere i tillegg. Nokia N900 FTW! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 La nå folk få bruke det de vil, iPhone er ikke ment for ALLE, Nokia N900 er ikke ment for ALLE, HTC Desire er ikke ment or ALLE. Det er forskjell fra en som vil ha en enkel, tynn og lett mobil som bare vil ha musikk og internett og telefon en, sammenlikner med en techgeek som krever avansert og krevende teknologi som de færreste normale folk trenger. Det er forskjell faktisk. Og derfor er ingen OS, telefoner, touch mobiler, datamaskiner, bærbare PC-er osv. like. ALLE er forskjellige, og ALLE har forskjellige behov og liker FORSKJELLIG utseende. Ingen er "best". Bruk det som passer DEG, og som du SELV liker. Ikke alle liker HTC, ikke alle liker iPhone, ikke alle liker N900. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Kjære Gjest som skrev: Bruk det som passer DEG, og som du SELV liker. Ikke alle liker HTC, ikke alle liker iPhone, ikke alle liker N900. Gratulerer med det beste innlegget her på LEEEENGE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Kan ikke innbille meg at man får bruk for en så høy DPI på iPhone med mindre det gjør touchen mer presis. Håpet strengt tatt på en større skjerm, gjerne lenger, men ut i fra det jeg har lest andre plasser skalerer ikke iPhone OS i bilderatioen veldig bra. Regner med at Apple har lært en ting eller to med batteri med iPad og ikke undervurderer hvor viktig det er med lang batteritid. Setter det over høyere oppløsning! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 3,5 tommer....herregud, det var før i tiden. På tide å bevege seg i retning av littebitt større skjerm kanskje, Apple? iPhone har flau skjerm, liten og stygg. Gratulerer. Lenke til kommentar
Mattzatt Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 iPhone kan man ikke si er stygg.. Den er ett smykke av en telefon.. Appel har gjort en genistrek, og som alltid ligger de alltid foran, og leverer kvalitet.. Noe man ikke alltid kan si om andre produsenter.. Større skjerm tror jeg egentlig ikke jeg vil ha, da blir det ikke lenger en hendig mobil og dytte ned i lomma.. Blir jo upraktisk etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg