Joachim_F Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Få bilspill fortjener betegnelsen «eksplosivt» mer enn dette. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 god anmeldelse og er veldig enig med karakteren. utifra hva eg opplevde i demoen det vil si, var kun 1 bil og 1 bane då, men hadde veldig mye gøy med det og spilt gjennom banen mange ganger så blir nok en kjøp når den har sunket litt i pris Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det stod mellom dette, Blur og Modnation Racers, gikk for det siste jeg =P Aldri likt bilspill hvor man kan skyte raketter å sånn, og ihvertfall ikke når det er "ekte" biler, slik som de 2 førstnevnte. Da liker jeg "Mario Kart" stilen til ModN. bedre Prøvde demoen og likte ikke styringen heller =/ Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde forventet maks en syver på dette, men demoen var jo også overraskende bra. Dette blir definitivt moro med Buttkicker Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde det ikke vært for at det overhodet ikke er mulig å begrense utvalget biler i onlineløp, så hadde det kanskje vært gøy. Sånn som det er nå, så blir du lett knust av folk som har betalt for bedre biler enn det du kan få tak i ... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er et stort minus mtp at man kan kjøpe bilene <_< Men da er det vel bare å kjøre gjennom sp først. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Likte dette spille godt. Men wow faktoren gikk fort over. Jeg hater rubber bandinga i sp delen. Er helt utrolig. Du kjører den klart raskeste bilen, og gjør ingen feil så kommer det en AI bil susene forbi deg. Jeg ligger i cirka 300 km/t, og han kommer altså susene forbi... i en truck... Greit spillet er arcadeish. Men det ødelegger så mye. Spilt en bane i 10 min, så kommer det noen på siste runden og bare kjører forbi deg. Er så ufattelig frustrerene når du ikke har gjort noe feil, så kommer det allikevel trucks susene forbi deg. Og uten reviewend mulighet så får jeg bare lyst å knekke spillet i to når banen er over. Nei faen. Koser meg heller med blur. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 En 8'er faktisk. Får vel laste ned demo og prøve da. Ser jo kult ut. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bra anmeldelse, gleder meg til dere kommer med anmeldelse av Blur. Har prøvd demoen til begge spillene, men synes Blur var mer artig i lengden (for min del). Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjøper dette eller Blur Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Personlig synes jeg Blur var fantastisk mye bedre en dette... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Men det ødelegger så mye. Spilt en bane i 10 min, så kommer det noen på siste runden og bare kjører forbi deg. Er så ufattelig frustrerene når du ikke har gjort noe feil, så kommer det allikevel trucks susene forbi deg. Og uten reviewend mulighet så får jeg bare lyst å knekke spillet i to når banen er over. Nei faen. Koser meg heller med blur. Da er du dårlig, aldri opplevd dette med meg :|. Spilt spillet i flere timer. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) @ FluX I seccond that. Blir tatt på senga om Blur kommer dårligere ut. Men smaken er som baken. Jeg for min del fant mer underholdning i Blur. Endret 1. juni 2010 av firberblad Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Personlig synes jeg spillet var ikke annet en enn gimmick. Masse effecter, ting som lyse, tåpelig overdrevet lydeffecter...osv osv. Virker som de forsøkte å lage et WipeOut med biler. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synes det faktisk er mye bedre enn de fleste bilspill der ute jeg, liker at du kan endre banene osv . Spiller det faktisk nå . Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Men det ødelegger så mye. Spilt en bane i 10 min, så kommer det noen på siste runden og bare kjører forbi deg. Er så ufattelig frustrerene når du ikke har gjort noe feil, så kommer det allikevel trucks susene forbi deg. Og uten reviewend mulighet så får jeg bare lyst å knekke spillet i to når banen er over. Nei faen. Koser meg heller med blur. Da er du dårlig, aldri opplevd dette med meg :|. Spilt spillet i flere timer. Bruk nå huet ditt da... Lenke til kommentar
chrissendre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) På pc er dette spillet helt fantastisk bra. Det fungerer tilnærmet prikkfritt teknisk. Det har støtte for ekte LAN for inntil 8 spillere, noe en del andre spill dessverre mangler. Har selv testet det på LAN med stor suksess. Vil anbefale å kjøpe dette til alle som liker bilspill på pc. PS: Blur er også bra, men jeg likte dette hakket bedre. Endret 2. juni 2010 av chrissendre Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Men det ødelegger så mye. Spilt en bane i 10 min, så kommer det noen på siste runden og bare kjører forbi deg. Er så ufattelig frustrerene når du ikke har gjort noe feil, så kommer det allikevel trucks susene forbi deg. Og uten reviewend mulighet så får jeg bare lyst å knekke spillet i to når banen er over. Nei faen. Koser meg heller med blur. Da er du dårlig, aldri opplevd dette med meg :|. Spilt spillet i flere timer. Bruk nå huet ditt da... Hvorfor skal jeg det? Enten er du dårlig eller veit du faktisk ikke hva draft er for noe? Jeg kjørte elite race nå og dro ifra de med hele 5 sec. Når runden var over :| eDit: På pc er dette spillet helt fantastisk bra. Det fungerer tilnærmet prikkfritt teknisk. Det har støtte for ekte LAN for inntil 8 spillere, noe en del andre spill dessverre mangler. Har selv testet det på LAN med stor suksess. Vil anbefale å kjøpe dette til alle som liker bilspill på pc. PS: Blur er også bra, men jeg likte dette hakket bedre. Tøft, det viste jeg ikke . Da må det skaffes til å spille med lan med venner Endret 3. juni 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette spillet var jo ganske morsomt det. Man må slite litt enkelte ganger, men det er godt å ha et bilspill der man ikke alltid cruiser uten bekymring inn til en veldig stor ledelse. Bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå