Mobilen.no Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan noen hjelpe meg?d har kommet et tegn på skjermen øverst til venstre, vet ikke hva det betyr. Åssen finner jeg det ut, pga det stod ikke stort i brukerhåndboken. Takk:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje en fordel å beskrive hvordan det ser ut da, eller poste et bilde. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har noen vært plaget med dårlig antenne? Får ofte beskjed om at telefonen er avslått,(når noen prøver å ringe) ennå den ikke er det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg kjøpte mini PRO versjonen. Denne telefonen var en STOR skuffelse. Kamera er elendig, og vil faktisk dra det så langt å si at det er ubrukelig til bilder innendørs om det du skal ta bilder av er lengre vekk en 1 meter. Skal du ta bilder ute, så må du for all del ikke ta bilder av noe som er i bevegelse. Batteriet var tomt på ca et døgn, og da ble den heller ikke veldig mye brukt. Skjermen kan rotere etter hvilken vei du holder telefonen. Dette fungerer bra av og til, men ofte går det minst 5 sek. før den roterer skjermen om du velger å gå over til å bruke tastaturet. Skjermen er en stor skuffelse. Uklar og lyssvak. Menyer og logikken i menyene er rotete og mangelfulle. Andre telefoner jeg har brukt den senere tid har vært mye enklere opsatt. Denne telefonen hadde så mange irritasjonsmomenter at den blir parkert i en skuff som reservetelefon. Så får jeg finne meg en ny telefon. 2000kr bortkastet. At en tlf som dette kan få terningkast 6 er for meg helt latterlig! Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du må ha vært uheldig med din telefon. Jeg er enig i at batteriet ikke orker mer enn et døgn, men resten av beskrivelsen din samsvarer ikke med min erfaring. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har kjøpt denne mobilen. Den er bra. Liker den utrloig godt Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Elendig batteritid. Lader nesten hver dag. Og det går ikke an å lage spilleliste? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått tak i en X10 mini, veldig hendig og grei. Bare noen småting som irriterer, som at når jeg skal avslutte en samtale, så er skjermen på hvilemodus, og jeg får ikke lagt på før jeg trykker på en knapp, men da går den inn på hovedmenyen, noe som har resultert i en del tomme telefonsvar.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kjøpte den forrige uke og jeg må si jeg ble meget skuffet. Som musikktelefon er den helt håpløs. Måten musikken sorteres er rotete. Den deler opp i artister og sanger men jeg klarer ikke å se at det er en enkel måte å få opp album på. I tillegg så scroller ikke navnet når du merker det i musikkspilleren, noe som er meget irriterende når sangtittelen er meget lang. Musikkspilleren er for enkel rett og slett. Mobilen kommer med standardminnekort på 2 GB, noe som er alt for knapt dersom man virkelig mener at dette skal brukes som musikkmobil. Kalenderen er heller ikke av de mest brukervennlige. Jeg går fra en Sony Ericsson og ønsket å synkronisere de to telefonene via Sony Ericcson på nett i forhold til kontakter og kalender. Her mislyktes jeg selv etter flere forsøk. Dette er for svakt. Beregn deg god tid når du skal sette deg inn i telefonen, når man kobler den til nettet skal den oppdateres og det tar lang tid. Den er liten og søt i design, men som smarttelefon mangler den det lille ekstra som skal til. Terningkast 4. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 har nå hatt den i ett par mnd, og anbefaler den absolutt ikke. Kjöp noe annet. Lösningene er tungvinne og ett par helt håplöse. Som foreksempel når man skal " ta " en samtale . Det er en strek på skjermen man skal da dra mot venstre for å ta og höyre om man vil legge på för man har tatt samtalen. Det som ofte skjer er at den spretter til venstre og legger på . Har man mobilen löst i lommen så må man väre veldig forsiktig når man tar den opp så da ikke denne pekesaken flyr på legg på. Håplöst. video kameraet plutselig slår seg på kortfrekvenser så om man ikke har sjekket på forhånd kan den plutselig starte å ta 10 sek. frekvenser. endel andre saker også som er veldig tungvinne. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg må spørre om en ting: jeg har experia x10mini pro (altså med tastatur) når jeg laster ned noen spill fra android-markede så hender det noen ganger at de legger seg i "kø" da lastes de ikke ned .. hvordan kan jeg da laste ned de ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 jeg er faktisk helt fornøyd med den mobilen. men eg lurte om når kommer oppdatering android 2.1 til norge. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har hatt denne i to måneder. Latterlig batterikapasitet. Ringer minimalt, har satt den til manuell sync, og skrur på datatrafikk ved behov. Likevel har jeg problemer med å få den til å våre en hel dag. Styr unna. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Å skryte av kameraet på denne mobilen ødelegger troverdigheten til hele dette nettstedet: Jeg har selv denne mobilen og kameraet er noe av det verste jeg noensinne har hatt i en mobil. Det må være klart dagslys på motivet for at det overhodet skal være noen vits i å bruke det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 møkka tlf, skjermen er dårlig, dårlig batteri tid Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Xperia x10 mini har et middels bra kamera, godt nok til de fleste vil jeg tro. Skjermen derimot vil jeg ikke si er ripesikker, jeg fikk riper i skjermen etter en uke. Jeg har den i en lomme for seg selv. Mobiltelfonen funker ellers strålende, til tross for gammel androidversjonen. Savner litt større skjerm, men til den prisen er det verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg