mobilen.no Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Denne lille mobiltelefonen er en av årets største nyheter Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Denne kommer til å selge i bøtter å spann.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Og hvorfor denne ikke får en 6-er er vel merksnodig? I den størrelsen er den perfekt! Men neida, Hr.Swang har tydeligvis et horn i siden til SE, og av den grunn trekkes de automatisk ett til to øyne på terningen... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er du her og poster nå POE Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Den kommer til å bli en bestselger Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Denne mobilen er den beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Verdens beste mobiltelefon!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fin mobil! Satt og vurderte den, men det var før jeg så hvor elendig batteriet var. 4 timer med taletid, dvs. ladning hver dag. Veldig synd! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Den holder nesten 3 døgn til mitt bruk, så jeg må lade annenhver natt Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Genial mobil. Liten, lett, god skjerm (størrelse på skjerm og telefon tatt i betraktning) - også i sollys. Rask, stabil. Minus? batterikapasitet. Brukes til mye telefoni, så den må lades _ofte_. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 jeg syntest at menyen er litt vanskelig, helt totalt nytt operativsystem, er ikke lik de gamle telefonene Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjøpte x10 mini PRO, har alldri hatt en bedre tlf! liten,kjapp ekstrem god lyd, sykt følsom, qwerty tastatur slipper å taste på skjermen. det finnes ikke ord. eneste jeg savner er android 2.0+ men det kommer etterhvert:P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det står i testen at man justere frekvensområdene for lydavspilling. Hvor finner man det? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg syns denne telefonen er no jævla DRIT. Den er helt umulig å synkronisere om du ikke er en mobilnerd. Får du den ikke synkronisert mister du alle kontaktene dine om du skulle oppdatere telefonen Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg bruker Roadsync til å synkronisere med exchange og det funker greit, men hvis du ikke får synkronisert er det et program på telefonen som sikkerhetskopierer kontakter, sms osv til sd-kortet. Bruk det, så kan du gjenopprette alle kontaktene dine ved en oppdatering av telefonen Lenke til kommentar
rite Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Egentlig grei telefon. Batteriet holder ikke en dag til mitt bruk. Har hatt problem med at den henger seg opp. No er den helt død. Holdt i nesten to uker. Men likte den egentlig:-) Rite Endret 24. juli 2010 av rite Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 yo, vurderer om jeg skal kjøpe den, burde jeg? yo, vurderer om jeg skal kjøpe den, burde jeg? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har kjøpt den fra nettet. Skal få den om et par dager, veldig spent:p Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 helt grei tlf! savner innboks på meldinger å sendte melinger..også bakgrunns bilde blir jo svææært! ser jo ikke hva det er bilde av. flere som har samme problem der ? hvordan fikse det ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Forsvinner opertørsperren hvis jeg oppdaterer softwareen? Noen andre tips til å fjerne sperren på X10 mini? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg