Matjo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har tenkt på å kjøpe det, men lurer på hva dere synes om det først. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 JEg synes S/S er mye bedre da. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har ikke spilt blur,men har sett noe gameplay på youtube og det ser ikke like fett ut som split second.Noe som gir mer for pengene trur jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg synes det virker noe motsatt. Split Second har en del set-pieces med store bygninger som faller osv, men det er kun et visst antall av disse hendelsene og de skjer bestandig på de samme stedene. Når man da har sett alle disse et par ganger hver og vet hvor og når de som regel kommer ser jeg for meg at det fort blir litt rutinebasert hvordan man skal kjøre. Blur derimot har jeg fått et inntrykk at er mer som Mario Kart i det at hva som helst kan skje hvor som helst på banen. Det er jo denne uforutsigbarheten som har holdt folk spillende i alle årene siden det kom ut. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har spilt en liten stund, og jeg liker det. Likte veldig godt og spille multiplayer på samme skjerm. Mange biler, mye kaos! Vi var 3stk som spilte split-screen i godt over 3 timer limt fast til skjermen Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis du ikke har prøvd demoen, så ville jeg anbefalt deg å teste den først så du er helt sikker. Jeg skal nok ha det etterhvert, men venter litt til spilltørka setter inn. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Når det gjelder S/S så gjelder det veldig mye og huske hvor eskplosjonene er,men du må jo også prevente at du kræsjer når shockwavsa kommer.Det er jo ganske krevende når du prøver å vinne,drifte perfekt. jeg klarte å skaffe 1st place på alle racene i S/S og fikk noen decals:D.bare synd det ikke er så mange som kjøre S/S online.Spiller blir så mye mer vanskelig ut episode 7-12.De drive a lapsa er utrolig vanskelig siden du må kjøre perfekt. Finnes det en demo på BLur på ps3? ville nok ha hatt litt mer meninger om blur hvis de hadde lagt ut en demo. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Valget for meg falt på Blur da jeg testen både den og Split Second, kan kanskje også ha litt att de har tidligere lagt PGR serien som gjorde att jeg var mere positiv til de enn Split Second men alt i alt ett bra spill. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Søppel. Å gå fra PGR til dette er jo bare tragisk. Ikke det at jeg synes PGR var så superbra men de var jo milevis bedre enn dette. Ikke rart MS lot disse utviklerne gå når dette var hva de ville lage. Tipper Bizarre Creations går konk rimelig kjapt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Personlig så digger jeg Blur. Spilt mye online de siste dagene og ranker opp. Utrolig gøy og på ingen måte kjedelig. Syns solo delen er bra, men det er online det virkelig slår til. Nesten litt som Bad company 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå