tora_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg har kjøpt et Phillips TV 40pfl8664 med mulighet for Net TV Når jeg prøver fra TV og Koble meg mot router via ethernetkabel (via strømnett) til router som er Zyxzel P-2602HWT fra Telenor så får jeg opp meldingen "Kobler til.." og der blir den stående. Mao den finner tydligvis ikke routeren. Jeg har prøvd på PC for å åpne, men har ikke lykkes. Er det noen der ute som kan veilede meg trinn for trinn mva tora Jeg har funnet ut av oppkoblingen av Net TV. Årsak var var ethernet via strømnett. Når jeg koblett Netgear Powerline adapteret inn på en annen strømkrets fikk jeg forbindelse med routeren med en gang og oppkoblingen av Net Tv gikk som en lek. Nytt problem er da hvordan få Netgear powerline AV 200 til og gå over til en annen fase en der routeren er. Er det noen forslag på dette eller kan jeg på annen måte få TV'en til og oppfatte Ethernettkabelen til å være en fast forbindelse til routern uten og legge en fysisk kabel. TV'en har ikke støtte for WI-FI Mvh Tora Endret 4. juni 2010 av tora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå