Gå til innhold

Kommende Spill

Anbefalte innlegg

Synes det hadde vært greit med en spill der man kunne diskutere alt rundt kommende spill som f.eks Mafia 2. Det kan være spill som kommer om mange måneder (Black Ops etc) eller spill som kommer om få uker/dager. Man kan også anbefale kommende spill som er verd å ta en titt på.

Da starter jeg med et spørsmål: Kommer det snart noen lignende spill som Modern Warfare 2 og Battlefield Bad Company 2? (Da mener jeg om få uker/måneder)

Endret av FPSgamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det hadde vært greit med en spill der man kunne diskutere alt rundt kommende spill som f.eks Mafia 2. Det kan være spill som kommer om mange måneder (Black Ops etc) eller spill som kommer om få uker/dager. Man kan også anbefale kommende spill som er verd å ta en titt på.

Da starter jeg med et spørsmål: Kommer det snart noen lignende spill som Modern Warfare 2 og Battlefield Bad Company 2? (Da mener jeg om få uker/måneder)

Hvem vil ha spill som ligner på mw2? :D

Blackops kommer jo i november... håper treyarch husker dedicated og mod tools for min del =)

Lenke til kommentar

Nei, ikke på den måten.. men samme type spill. :) Er helt enig at PC versjonen av MW2 er dårlig. Er det noen som kan anbefale noen kommende spill som er verd å kjøpe?

Av samme type spill så er vel MoH neste som kommer, i oktober eller noe sånt. Ellers kommer det addon til ArmaII i slutten av juni.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja. Hvis Bethesda klarer å lage et eget brukergrensesnitt for PC-versjonen tilpasset mus og tastatur kan det jo vurderes. Utrolig frustrerende at de ikke gadd å lage et ordentlig brukergrensesnitt for menyer og slikt til PC, men bare brukte det samme som på konsoll. Mindre bugs ville også vært fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...