V. Haugen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Samsung og Sony Ericsson står for de saftigste godbitene. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er dette feil? : Hentet fra artikkelen : "Beste pris: 2 2025 kroner Her finner du laveste pris på Sony Ericsson Aspen" Og synest også denne setningen skurret litt : "HTCs nye Android-mobil er beregnet på unge brukere. Mobilen ble annonsert i mai, men kommer i butikkene allerede i juni." Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er nok en liten skriveleif. Skal være 2025,- i følge prissøket deres. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Det var nok en trykkleif, ja Takk for opplysningen! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skulle ikke Samsung I9000 Galaxy S også komme i juni? Jeg vil tror at det blir en enda mer populær mobil enn Wave, i og med at den har en større 4" skjerm og android med flere applikasjoner, men ellers er de ganske like. Innvendig iallfall.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 For min del så vil jeg heller ha I9000. 4" skjerm er perfekt for meg, den er tynn og har android. Men den kommer sikkert til å koste litt mer.... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Skulle ikke Samsung I9000 Galaxy S også komme i juni? Jeg vil tror at det blir en enda mer populær mobil enn Wave, i og med at den har en større 4" skjerm og android med flere applikasjoner, men ellers er de ganske like. Innvendig iallfall.. "Wave er den nye samsung-mobilen som kommer i butikk i juni," skriver Samsung i en mail til redaksjonen, men Galaxy S burde nok stå på listen over juli-mobiler i alle fall. Virker veldig bra den også. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg tar gjerne jobb hos dere som korrekturleser! Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Og synest også denne setningen skurret litt : "HTCs nye Android-mobil er beregnet på unge brukere. Mobilen ble annonsert i mai, men kommer i butikkene allerede i juni." Det er veldig sjeldent at en telefon som blir annonsert én måned kommer i butikk allerede måneden etter. Ofte går det flere måneder fra nyheten om en ny modell slippes, til den er tilgjengelig i butikk. Det er årsaken til at setningen ovenfor er utformet som den er. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Told you so.... "Om to uker er Samsungs nye flaggskip på markedet i Norge." Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Forresten, de annonserte Galaxy S på CTIA 23. mars.. Det er mer enn én måned, faktisk over 2, og nesten 3 når den kommer i salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg