Gå til innhold

Tapte gamerpoints

Anbefalte innlegg

heisann.

Spilt Alan Wake her om dagen, offline. Fikk en del achievements som f.eks 25 manuscripts, 25 coffe termos osv.

Senere på dagen dro jeg til en kompis å retrieva gamertag der for å spille online. Kom hjem om merka at jeg hadde mista de gamerpointa jeg hadde før, og tenkte jeg kunne bare samle 25 flere manuscripter og termoser. Men det gikk ikke. Sletta save`n og prøvde igjen. Men neida, det er enda lagra den statistikken med hvor mye jeg har samlet.

Er det noen som vet om noen måter jeg kan få resatt alt på, så jeg kan få de gamerpointene jeg engang hadde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann.

Spilt Alan Wake her om dagen, offline. Fikk en del achievements som f.eks 25 manuscripts, 25 coffe termos osv.

Senere på dagen dro jeg til en kompis å retrieva gamertag der for å spille online. Kom hjem om merka at jeg hadde mista de gamerpointa jeg hadde før, og tenkte jeg kunne bare samle 25 flere manuscripter og termoser. Men det gikk ikke. Sletta save`n og prøvde igjen. Men neida, det er enda lagra den statistikken med hvor mye jeg har samlet.

Er det noen som vet om noen måter jeg kan få resatt alt på, så jeg kan få de gamerpointene jeg engang hadde?

Vet ikke om noe slikt går an, men i fremtiden må du huske å koble gamertagen til xbox live slik at den kan oppdateres der før du retriever den noe sted, ellers mister du det du har gjort når du har vært offline. (tror det er det som har skjedd i alle fall) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kjipt, men du får ikke gjort noe med det. Mista rundt 6-700 poeng i Prototype på akkurat samme måte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...