TST Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Demo av fysikkmotoren. Se filmen nå Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 så utrolig kult ut i grunn, likte virkelig bruken av fysikk til å ødelegge tingene rundt deg. det er en stor mangel i slike typer spill. jaja bare å glede seg til det kommer ut nå da Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 fysykken ser utrolig bra ut, det eneste er at pcen min vil sikkert dø av dete så det blir nok konsoll versionen på meg Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) fysykken ser utrolig bra ut, det eneste er at pcen min vil sikkert dø av dete så det blir nok konsoll versionen på meg Konsollversjonen blir desverre uten den fantastiske fysikken og med dårligere grafikk, mer loading og mindre view distance Endret 31. mai 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan blir det med et radeon kort da? ikke noe fysikk? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan ser fysikken og grafikken ut på konsollversjonene da? Noen videoer som viser dette? Er jo litt missvisende når det vi ser på filmen ikke stemmer for konsollene. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 fysykken ser utrolig bra ut, det eneste er at pcen min vil sikkert dø av dete så det blir nok konsoll versionen på meg Konsollversjonen blir desverre uten den fantastiske fysikken og med dårligere grafikk, mer loading og mindre view distance Kilde? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fysikken på gjenstander er bra, men jeg er lei av ragdoll fysikk i spill, er det så vanskelig å gi litt tyngde på lik? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Postet dette for noen dager siden http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=14371 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 En av de største årsakene til at jeg elsker GTA4 til tross for sine mangler, og nå Red Dead Redemtion, er hvordan Rockstar tar i bruk Euphoria i motoren sin. Alt i verdenen har en masse og animasjonene blir "improvisert" ut ifra hvor fort denne massen beveger seg og underlaget. Rockstar har hatt tre av fire mulige ess i ermet takket være Euphoria. Forhåpentligvis snapper Mafia 2 ett av essene deres. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ser überkult ut som vanlig. Dette kommer til å sende pcn min i knestående, men gøy blir det "læll". Gleder meg. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Så ut som bilen tålte da veldigt lite ? Mafia var jaffal skam rått på PC husker eg riktigt Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 En av de største årsakene til at jeg elsker GTA4 til tross for sine mangler, og nå Red Dead Redemtion, er hvordan Rockstar tar i bruk Euphoria i motoren sin. Alt i verdenen har en masse og animasjonene blir "improvisert" ut ifra hvor fort denne massen beveger seg og underlaget. Rockstar har hatt tre av fire mulige ess i ermet takket være Euphoria. Forhåpentligvis snapper Mafia 2 ett av essene deres. Du er en av de eneste andre som virkelig er superfan av Euphoria Det er helt riktig, det ER virkelig en helt annen verden med det. Alt føles lissom. Har enda ikke spilt RDR, men jeg antar at det er enda bedre der. Har dog spilt Force Unleashed og ser nytten så absolutt. Alle burde bruke Euphoria, spesielt Bethesda i deres TES5 når det omsider kommer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg må faktisk si jeg ble litt småskuffet over Euphoria på RDR, det skal vel i teorien ikke være "dårligere" enn GTA IV, men jeg synes ikke den har blitt forbedret hvertfall. Det har kanskje noe med at det ikke er noen ordentlige raske biler på RDR Den føles liksom mindre naturlig. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ser fantastisk ut. Blir helt klar PC-utgaven på meg. Kilde? Trenger du virkelig kilde på det? Slik har det alltid vært. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Så veldig bra ut. Men hvorfor skal biler alltid gå i lufta når noen skyter litt på dem? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Made in USA, derfor...lol Lenke til kommentar
mordifaen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Demo av fysikkmotoren. Se filmen nå Mine to 5070's ta dette på strak arm:)) Gleder meg:P Lenke til kommentar
mordifaen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Demo av fysikkmotoren. Se filmen nå Hvorfor ikke Havok? jeg har ATI-kort Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg må slutte meg til dem som priser Euphoria, det er fenomenalt mye bdre enn vanlig Ragdolls/Havok. Objekter og mennesker oppfører seg utrolig mye mer naturlig med Eurpphria motoren. Det er et lite mysterium hvorfor Euphoria ikke har blitt brukt mere enn i et fåtall spill. Gta4, Rdr, Force Unleashed og Backbreaker. Nå har ikke mitt Nvidia GTX 260 kort Physx chip i, så jeg er ganske spent på hvordan ytelsen vil bli på min maskin. Mulig jeg bare tar det på Ps3. Synes open world spill gjør seg bra på konsoll fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå