Marte_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Selskapets kabelkunder får fortsatt engelsk toppfotball. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 HAH! TV2HD på get endelig! Når kommer den? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Snart ny Get News se hva som står der.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet om GET starter opp TV2HD til Fotball VM? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva med den desidert største distributøren i landet Canal Digital??? Kan dere legge litt press på de? TV2 opptrer svært arrogante i denne saken, selvsagt har de et moralsk ansvar som rettighetshaver med å bringe fotballen til folket! TV på internett er kun reserveløsning, ikke godt nok! - Og dersom jeg betaler distribusjonen (som jeg gjør med min internettlinje), så skal vi ha rabatt for dette, men det får vi ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg