thomasheger Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ekte helter bruker tangatruse! Les hele saken Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ehem... Bildene som er vedlagt ser forferdelige ut. Jeg tror jeg må se det i aksjon før jeg eventuelt kan være enig i at det blir et -bra- spill. Humoristisk vinkling kanskje, men bra? Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dette spillet har jeg gledet meg til lenge! Skal has! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Elsker art-designet og den påtatte selvironien, gleder meg! Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det ser sinnsykt kult ut Gleder meg!! Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det virket stilig, tror det blir kjøp . Stilig grafikkvalg sammen med en morsom og kanskje til og med bra historie bør bli bra! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ekte helter bruker tangatruse! Les hele saken Tanga-Trond! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ehem... Bildene som er vedlagt ser forferdelige ut. Jeg tror jeg må se det i aksjon før jeg eventuelt kan være enig i at det blir et -bra- spill. Humoristisk vinkling kanskje, men bra? Her har du et kvarter av spillet. Jeg liker som mange andre den humoristiske vinklingen, men jeg er ingen stor fan av hack 'n slash. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 En noe eldre teaser for DeathSpank: http://www.youtube.com/watch?v=PfT3QqudNSY&feature=related Fortsatt underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå