saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Merkelig at jeg har blitt dårligere å ta vare på verk jeg har lagd, mesteparten her er ganske gammelt, for se om jeg får lage noe nytt for å vise hva jeg har fått lært gjennom årene. Lagde denne til en forumbruker for en stund siden Lagde denne til min mor Skulle lage en seriøs movie poster, men ble tull til slutt uansett Trenger denne forklaring? xD Dette var mer animasjon i photoshop øving enn no annet.. Har vurdert å lage denne om igjen etter å ha lært nye teknikker.. Logo og "slang" til en nettside kameratene mine og meg ennå ikke ha fått opprettet, vi er nok for late til den slags, jeg er fullt klar over at setningen er feil.. Kan ikke helt huske hvordan jeg klarte å lage denne effekten, men tror det var no style change innenfor animeringen. Fant ut at jeg la til ekstra effekter seinere.. Var ganske aktiv i photoshop på den tiden.. 2142 BF signatur I see you, through my HANDS! I have been texturised! Min første wallpaper, fy for en stygg font Min første signatur, var til min priest of mitra fra Age of Conan Lærte meg litt flere teknikker og da ble det til dette: Wallpaper med bare photoshop tools og ingen bilde å gå utifra: Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Var vel ingenting som var direkte fantastisk her, men det er jo så klart en start Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Var vel ingenting som var direkte fantastisk her, men det er jo så klart en start vansklig å bli fantastisk god i noe som er en selvlært hobby ting blitt veldig lite Photoshop på meg i det siste, klarer heller aldri å bestemme meg for hva slags type redigering jeg ønsker å bli god i. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg likte godt animasjonene dine, det andre rent grafiske nådde ikke heeeeeelt opp (eller noe sånt ), men som sagt må jo alle starte et sted! Jeg er selvlært i Photoshop, sånn btw Vil ikke prøve å skryte på meg noe, sånn åpenbart ihvertfall Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Animasjon i Photoshop er kjempegøy noen geniale ting du har lagd der Endret 17. juni 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men som sagt er jeg egentlig ganske imponert over animasjonene dine, hvis de er 100% photoshop! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Men som sagt er jeg egentlig ganske imponert over animasjonene dine, hvis de er 100% photoshop! Det er de! Ikke veldig vanskelig å lære, men siden photoshop er mer beregnet for "stillbilder" så blir det litt primitiv redigering, beregning av tid i selve animasjon er ikke så enkelt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå