Fly Emirates Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Når er det anmeldelsen kommer ut ? Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du kan vel alltids prøve å sende en mail til Gamer.no hvis det plager deg at det ikke har kommet ennå, men det kommer nok sikkert snart Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Når er det anmeldelsen kommer ut ? Det norske postverket har litt trøbbel med å få fram varene for tida, noko som gjer det vanskeleg å kome med eit konkret svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor vente på anmeldelsen med å bestemme seg for å ikke kjøpe? Ubisoft har bestemt seg for å plage kundene sine mest mulig, så jeg ser ingen grunn til å være ubisoftkunde. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Når er det anmeldelsen kommer ut ? Det norske postverket har litt trøbbel med å få fram varene for tida, noko som gjer det vanskeleg å kome med eit konkret svar på spørsmålet ditt Oja, jeg skjønner. Men da vet jeg at dere kommer til å skrive om spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå