hamstergangster Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva mener dere om hvilket merke som er best når det gjelder skjermkort, sapphire, xfx etc Og hva er viktig når dere skal kjøpe et kort. Og sist, men ikke minst, synes dere det er verdt å betale flere hundrelapper for at skjermkortet skal være en tanke overklokket. Opp gjennom årene har sikkert dere fått noen favoritter, kom med dem! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Merket betyr i utgangspunktet like, så lenge ytelsen er identisk. Bundle kan bety litt, i en helhetslig "mest mulig for pengene"-vurdering. Det er på kanten til tåpelig å kjøpe det siste, dyreste og "kuleste" for å kunne skryte av maskinspecs eller ytelse i det siste "hotte" grafikkhorespillet. Å betale ekstra for overklokkede kort er aldeles ikke verdt det, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Merket betyr i utgangspunktet like, så lenge ytelsen er identisk. Bundle kan bety litt, i en helhetslig "mest mulig for pengene"-vurdering. Det er på kanten til tåpelig å kjøpe det siste, dyreste og "kuleste" for å kunne skryte av maskinspecs eller ytelse i det siste "hotte" grafikkhorespillet. Å betale ekstra for overklokkede kort er aldeles ikke verdt det, vil jeg tro. Kommer veldig an på, noen overklokkede kort har bedre kjøleløsninger. Det kan ofte være lurt å legge noen kroner i, jeg har et overklokket GTX 260 og det har en meget god kjøleløsning. Stillere enn original er den også. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg kan anbefale VaporX og Sapphire til ATI kortene, veldig lav temperatur og veldig lav støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå