vEbz Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei! Ja, som det står i emnetittelen så fryser bildet når jeg gamer. Dette gjelder i spill som cod4 og bc2, men ikke i mw2. jeg har også prøvd å spille på servere uten punkbuster på, da har ikke bilde fryst. Kan det være ett program som krasjer med pb?` Specs: Win7 ultimate 64-bits i5-750 Msip55 gd-65 XFX 5850 4gb OCZ ddr3 ram Corsair tx 650w Alle forslag tas imot Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er en del som har problemer med at PCen fryser når punkbuster brukes. Punkbuster selv har gått ut og sagt at det er en tidligere versjon det var en feil med som ikke blir borte når du oppdaterer vanlig. Løsningen skal være å manuelt avinstallere punkbuster og så laste ned nyeste versjon. Om dette funker er jeg usikker på ettersom det ikke har skjedd med meg så jeg har ikke fulgt så nøye med på det. Lenke til kommentar
vEbz Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har reinnstallert pb, men uten hell. Kan det være noen programmer som krasjer med pb? Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg har reinnstallert pb, men uten hell. Kan det være noen programmer som krasjer med pb? prøv å oppdatere skjermkortdriveren Endret 31. mai 2010 av Angel Lenke til kommentar
vEbz Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 prøv å oppdatere skjermkortdriveren Det var noe av det første jeg prøvde! Har også prøvd med et annet skjermkort, men det funka like dårlig. Jeg er 99,9% sikker på at det er noe med pb, er det noen av dere som har opplevde noe liknende? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Last ned dette her: Revo Uninstaller Insntaller det, deretter kjører du det velger punkbuster også velger du nummer 4 avansert modus. Dette programmet søker etter det som er igjen av progrmamet etter det har blitt fjernet. Hjelper ikke å fjerne punk buster når det ligger mer igjen av programmet. Vist det ikke er noen filer som ligger igjen så reinnstaller spillene uten punk buster også innstallerer du punk buster etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå