Joachim_F Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nå kan du teste det Cthulhu-inspirerte grøsserspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 hurra digger hp lovecraft! håper bare det ikke er like skremmende som penumbra, det var for skremmende for meg! Og jeg pleier og le når jeg ser skrekk filmer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har allerede forhåndsbestilt dette på play.com til £17.99 fordi jeg elsket eneren. Så tror jeg står over en demo her. Gleder meg veldig til spillet slippes. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Yes! Dette spillet SKAL skaffes! Håper den er like skummel som Penumbra-serien... Altså at jeg sitter med puls på 120 gjennom hele spilelt og kaldsvetter Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Yes! Dette spillet SKAL skaffes! Håper den er like skummel som Penumbra-serien... Altså at jeg sitter med puls på 120 gjennom hele spilelt og kaldsvetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå