TST Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kan Ubisoft reise kjerringa med det syvende spillet? Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tøft, eneste grunnen til at jeg ikke spiller Driver-spillene lenger er grafikken! Styringen, burningen og bilfølelsen i eneren var jo rå den gang husker jeg! Dette kan bli artig! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Husker det første Driver ble spillt regelrett ihjel på PS1, noe så enormt fett innen bilspill hadde eg ikkje kommet over før så følte eg vel det gikk nedover med serien derifra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Husker jeg spilte Driver 2 i veldig lang stund. Kjøpte meg en PS1-slim kun for det formålet. Jeg gleder meg til å se hva de får til, men jeg har ikke de største forventningene. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Spilte aldri det første Driver, men koste meg med Driver 2. Husker det siste oppdraget var rimelig vanskelig, men klarte det til slutt. Det hadde også en flerspillerdel for to spillere tror jeg det var. Var morsomt med sisten og liknende moduser =) Rart ikke flere spill har det den dag i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Driver var ett av de første spillene jeg faktisk lot være å fullføre, det aller siste oppdraget ble rett og slett for vanskelig. Men jeg elsket det spillet virkelig! Må si jeg er litt overrasket over at det har kommet hele 6 spill, jeg trodde seier døde etter Driv3r, som jeg fikk inntrykket av at var like bra som den lite imponerende bruken av tall i tittelen skulle tilsi. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fantastisk!! Har ventet lenge på dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå