thomasheger Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Marerittet starter på ny, og vi møtte utvikleren. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dette virker jo helt fantastisk! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 gleder meg skikkelig til dette asså dead space er søren favoritt horror spillet mitt, er få spill som får til en så oppbrukt story så veldig bra og ja storyen er ikke akkurat ny på spillet, men den funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ingen kjæledyr? Nei det gidder jeg ikke. Må ha rom-hamsteren og akvariet mitt. B) Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dette blir flaut å innrømme, men jeg klarte ikke å spille gjennom eneren...Syntes det var for skummelt/ubehagelig...Jeg har det med å leve meg for godt inn i spill Men får kjøpe det til ps3 (hadde det på pc, eastore greier), og prøve igjen Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det første spillet har jeg rundet 3 ganger og jeg er fortsatt ikke lei av den fantastiske stemningen som kan sammenlignes med filmer som Alien og Event Horizon. Så det er fullstendig uaktuelt å la være å kjøpe oppfølgeren til tidenes beste survival horror-spill. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Som så mange andre her gleder jeg meg vilt til oppfølgeren kommer. Det første spillet overrasket meg veldig, og Dead Space vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Endret 28. mai 2010 av Sidious Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 gleder meg! Dead space 1 var konge Lenke til kommentar
leterel Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg synes eneren var meget bra og kommer til å kjøpe nr.2. Likevel utifra bildene som presenteres her kunne jeg like gjerne trodd de kom fra nr. 1.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Javelin Gun ja. Får meg til å tenke på det første Painkiller. Som faktisk var kult. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Blir interessant å se hva de får ut av multiplayerdelen. Det litt langsommme tempoet er liksom ikke det mest typiske utgangspunktet for mp. Vil gjette at det blir litt som versus i L4D, et lag med ingenører (eller andre mennesker, f.eks. sikkerhetspersonell) og et lag med nekromorfer, hvor man kan spawne som forskjellige typer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ser for meg mange koselige kvelder i mørk stue og 5.1 lyd her gitt B) Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ser for meg mange koselige kvelder i mørk stue og 5.1 lyd her gitt B) Nei fy as Ikke spille skrekk med bra lyd og greier Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ser at de tok rådet "mitt" om å gjøre lifebar bak kulere Dette ser fantastisk ut gleder meg. Har spilt gjennom eneren både på 360 og PC flere ganger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg tør pokkermeg ikke fullføre det første engang. Har vel gjort en tre-fire baner, men jeg kvier meg ved tanken på å spille videre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ditto til Lakus. Spilte en eller to baner før jeg fant ut at det ikke var noe for meg. Én dag skal jeg nok igjennom det, men neppe med det første. Håper oppfølgeren vil gi de som likte forgjengeren en like pirrende opplevelse! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er spent på å se forbokstavene for hvert kapittel og se om de danner en ny setning denne gangen også. Vil kanskje ikke anbefale de som ikke har spillt Dead Space til å se hva som står der dog. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Off.... Jeg er ikke ferdig med eneren ennå. Å jeg likte meget godt med det første. Ble bare litt vanskelig å plukke opp igjen etter å ha den liggene en stund. Elsker den nye drakten på bildene. Hadde vært fint hadde det vært en babe inni der. Slik som Samus. ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Selv - som en rimelig skvetten fyr - klarte jeg å gå igjennom Dead Space uten videre problemer, fordi utvikler har, mens de virkelig har skapt en ekstremt god stemning, ikke har klart å lage et spill som egentlig blir skummelt. For mye ammunisjon, for mange våpen og for lite tilknytning til hovedpersonen var det jeg satt igjen med når jeg hadde fullført det. Isaac Clarke var like "alien" for meg som necromorphs var aliens for ham, rett og slett fordi han aldri snakket og knapt hadde et ansikt. Dessuten var historien tynnere enn kokt vann, og den hang rett og slett ikke på greip når den nådde klimaks. For det første var den blottet for logikk, for det andre var overraskelsesmomentet så lite overraskende at det bare var greit at det kom så historien kunne fortsette. Men èn ting skal Dead Space ha. Den lille hemmeligheten alle som har fullført spillet kanskje har sett, og som ødelegger for de som ikke har fullført det (gedigen spoilerwarning om du skulle falle for fristelsen om å sjekke det ut uten å ha fullført spillet). Selv visste jeg ikke om det før etter en stund etter at jeg hadde lagt det fra meg, men jeg måtte le når jeg fikk vite det. Ser virkelig frem til DS 2! Endret 28. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå