Joachim_F Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mitt intergalaktiske imperium er større enn ditt. Les hele saken Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det en spillbar demo å laste ned noe sted?Dette høres ut som et fett spill,og jeg har hatt lyst på noe i denne duren lenge. Bra anmeldelse forresten.Informativ og bra skrevet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Dessverre later det ikke til å finnes noen nedlastbar demo for dette spillet. Jeg tror absolutt utviklerne hadde tjent på å lansere en demo, men det kan jo tenkes det er litt vrient å få til når spillets omfang er så stort. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ooooh, kan detta spillet overgå space empires? har lagt altfor mange timer ned i det spillet ;D Skuffa øve Sword of the stars -.- utrolig lite å tukle med i det spillet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Høres spennende ut. Demoproblemet kunne de løst ved å gi deg en tilnærmet fullversjon som slutter å virke etter en time eller whatever, jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Ograv Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hørtes ut som noe for meg, dette skal testes. Takk for at dere skriver om slike spill også, Gamer! Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Stoler på Gamer.no, så dette skal testes! Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dette skal kjøpes. Hadde aldri fått vite om spillet hadde det ikke hvert for gamer.no Takker. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Helvete da! Enda et strategispill jeg må ha. Og jeg som bare har 2 uker sommerferie i år... og halvparten går med på hyttetur. Jaja, da blir det neppe mye damer denne sommeren heller. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fremdeles ikke funnet en verdig arvtaker etter space empires IV, iallefall ikke V'ern. Har fulgt med Distant Worlds en stund, men jeg er skeptisk til at dette er noe for meg. Vil ha et turnbased spill i denne sjangeren Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ooooooh! Dette er noe for meg!! Helt klart et kjøp!! Tror dette til og med kan kjøres på minipcen min utifra skjermbildene å dømme. Noen som vet systemkravene? Lenke til kommentar
Blate Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 @Gnomkraft Requirements * OS: Windows XP SP2/ Vista / W-7 * CPU: 1.5GHz * RAM: 1 GB * Video/Graphics: 9.0c DirectX Compatible, min. 1024x768 resolution * Sound: 16 bit stereo audio card DirectX Compatible * CD-ROM Drive: Yes, for physical version * Hard Drive: 500 MB Free Space Matrix Games Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Siden nekter å godta kortinformasjonen min. Noen andre som har støtt på dette problemet? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg brukte paypal-muligheten, og det fungerte fint. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nå har jeg sett noen videoer på youtube av dette spillet.Jeg syntes det ser gammelt ut! Grafikken er vel ikke den beste,og kampene mellom romskipene ser skikkelig kjip ut,bittesmå enheter og tragiske effekter.Men,det kan jo hende at resten av spillet er kult...litt som CIV serien,grafikken er jo dårlig på CIV 2,men gameplayet er upåklagelig. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Nå har jeg ikke rukket å spille det så mye enda, men det lille jeg har prøvd vitner om en enorm dybde i dette spillet jeg sjeldent har sett i lignende spill. Og det er veldig kjekt å kunne delegere alt sammen til AI-rådgivere som tar beslutninger for meg. Oppdelingen i statlig og privat sektor er også veldig fin. Foreløpig har jeg stort sett bare observert hva som har skjedd, og det har nærmest vært underholdning i seg selv. Så langt er jeg veldig enig i anmeldelsen. Hadde aldri hørt om spillet før, så jeg retter en takk til gamer der. Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg brukte paypal-muligheten, og det fungerte fint. Jeg fikk det til! Veldig merkelig. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fungerte for meg og. Spilte litt igår. Virker bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Siden nekter å godta kortinformasjonen min. Noen andre som har støtt på dette problemet? Visa-debetkortet mitt funka ikke, men det gikk greit med mastercard kredittkortet Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Visa-debetkortet mitt funka ikke, men det gikk greit med mastercard kredittkortet Lite generelt tips, bruk alltid kredittkort når du handler på nett. Det er mye sikrere enn å bruke debetkort. (Har med rettighetene dine å gjøre hvis du noengang skulle bli svindlet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå